arie225
Geen avatar
|
en.... laat ik nou ook uit die regio komen!!
Naam: aron janssen Niveau: Intermediate Leeftijd: 22 (kite sinds 2002) Woonachtig: zaanstad (assendelft) Vervoer: , auto ,. Kites:naish raven 16, naish shockwave 16, cabrinha crossbow 16, best nemesis hp 14, fluid torque 12, best waroo 9 Board:naish thorn 128, 3e noa, 3e flowers Job: fulltime hard/net/software engineer @ schiphol Spot: schellinkhout / muiderberg/ andijk/ rosas
|
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
oo god:D wat was het ook alweer? almere toch?? terugreis was goed man.. gebroken na 15 uur sturen.. nu weer keihard huis verbouwen.. wanneer is er de grote la ballena re-unie dag?? vorig jaar helemaal niet gevaren buiten de vakantie om..
|
|
|
|
arie225
Geen avatar
|
ik ben voorlopig de eerste 8 weken non actief.. moet nog zoveel verbouwen..
en indd,dit jaar wil ik het wel weer actief aanpakken..
eerst de nemesis maar eens binnen hebben (beroerd hoor als je geld overmaakt en niets meer hoort van de verkoper)
|
|
|
FonezzzZz
|
Zijn er morgen nog mensen op ijburg? ik wil er rond een uurtje of 11 a 12 zijn, maar geen zin om alleen op het water te staan daar !
|
|
|
FonezzzZz
|
ik kan trouwens ook wel een ride gebruiken e.v.t !
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er misschien ook, als er niemand is rijd ik door naar muiderberg. Je kan meerijden vanaf Amsterdam cs
|
|
|
FonezzzZz
|
Hey laurens.. hoelaat vertrek je ? Ik kan wel met me gear komen naar centraal, maar ik woon in oost vlakbij indische buurt.
Ijburg kan ik meerijden, muidenberg ? ik moet namelijk weer werken om 18.00
|
|
|
joh1
Geen avatar
|
Hi Jeroen, juist heb ik je bericht gelezen. ik ben ook beginners, kom uit Amsterdam (center). Heb mijn eigen set. Will continue in English.. so, would be nice to meet with a few people here and there to give each other a hand with the kites. Naam: Johanna Niveau: Beginner Leeftijd: 28 Spots: flexible, have been to Oostvorne, Andijk, Enkuizen Woonachtig: Amsterdam Center Fulltime job: .. could leave at 4 or 5 pm. vervoer: don't have a car, so would be great to get a lift and -of course- share the petrol I got a nasty cut at my foot, so won't be able to go this week, but if someone is planning to go next week, give me a shout! Johanna
|
|
|
Niall
Geen avatar
|
Hello, ik woon sinds kort in amsterdam. Nieuwe spots, dus nieuwe mensen! Is er in de buurt een aanrader wat betreft bereikbaarheid met het OV? Ik ben 21 en kite nog niet lang (sinds juli 2010), dus ik ben voorlopig nog bezig met wat meters maken en proberen upwind te komen.
Hopelijk hebben jullie wat aanraders wat spots betreft en tot op het water!
|
|
|
LOEN
|
Heeft er iemand misschien een plekje vrij in de auto vanuit Amsterdam voor vandaag? Had gehoopt met OV naar Zandvoort te gaan meer is toch te veel west.
|
|
|
joh1
Geen avatar
|
Hi Niall and Loen, I hear you are both from Amsterdam and both have a car to drive to the kite-spots. I wanted to sign up for the green wheel which is practically in front of my house. Why not share the ride and costs of rent & fuel? For instance, am planning to go early next week somewhere Ijsselmeer (Strand Horst, Enkhuizen, etc).
Johanna
|
|
|
joh1
Geen avatar
|
Hi, anybody going to a kitespot from Amsterdam tomorrow (zaterdag) and able to share a ride?
|
|
|
nope
Geen avatar
|
Hi Johanna, I read your comments about sharing rent&fuel and give each other a hand with the kites. I live in Amsterdam (Pijp/Centre) and I am a beginner too (started in August, had about 7 lessons till now and just bought my own stuff. Naam: Nora Niveau: Beginner Leeftijd: 27 Spots: flexible, have been to Schellinkhout, Andijk Woonachtig: Amsterdam Pijp/Centre Job:study an d work 2-3 days a week. Vervoer: don't have a car, either So if you maybe want to share car once let me know. Nora
|
|
|
|