Lord of the Boards
|
Damn Woody. Ik ben blij dat je dit verhaal zelf kunt vertellen en ik vind het ook goed dat je dit met ons deelt. Het is een geval van domme pech. Als, als als................. Maar daar verander je niets mee. Volgens mij heb je niets anders gedaan dan iemand anders zou doen. Geen onverantwoorde risico's genomen en je kite netjes in het water opgelaten. Ik heb dat wel anders gezien bij het Ringkobing Fjord. Wat dat betreft valt jezelf weinig te verwijten denk ik. Het is een heftig verhaal en je hebt geluk gehad dat je een paar obstakels hebt gemist en dat je hoofd gespaard is gebleven. Probeer niet teveel terug te denken aan wat als ik dit................, of wat als ik dat................ Kijk vooruit, verwijt jezelf niets en werk aan je herstel, zodat je er begin van het volgende seizoen weer staat!
Sterkte en vooral beterschap!
|
|
|
Woody
|
@all. Vandaag 2nd opinion in R'dams ziekenhuis EMC voor 't verbrijzelde hielbeen. Wordt 't weer sporten of achter de geraniums (te koop: zgan Rhino 12???????)? Jullie horen v mij. Dank voor alle reacties en steun die ik tot nu toe van jullie heb gekregen. Houdt mij op de been (nou ja, figuurlijk). Groet, Nico V te A (vandaag te R :-))
|
|
|
wouterb
|
sterke, dude. hoop niet dat je heel lang naar kitende mensen moet kijken..... als we toch figuurlijk bezig zijn; Zo'n verhaal zet wel weer even met beide benen op de grond....
|
|
|
rocket man
|
sterkte dude, hoop dat je weer snel op de been komt
|
|
|
|
wouterb
|
sorry. aangepast.
|
|
|
|
Woody
|
Operaties pas begin september. Rechter knie is ook gebroken en kan aan mijn lijstje toegevoegd worden. :-((( Gelukkig wel internet in 't ziekenhuis.
Groet, Nico V te R!!!!!
|
|
|
KappuhH
|
Heel erg veel sterkte Nico!
Die dag was ik net weer op de terugweg uit denemarken. Was op donderdagavond wel in Ringkobing maar daar heb je toch vrijwel geen steentjes en kun je je auto niet aan het water parkeren maar moet je eerst een trap op. Of zat je misschien bij Sonderby? Daar lagen namelijk wel allemaal van die kiezeltjes.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Operaties pas begin september. Rechter knie is ook gebroken en kan aan mijn lijstje toegevoegd worden. :-((( Gelukkig wel internet in 't ziekenhuis.
Groet, Nico V te R!!!!!
Ohw das niet mooi, heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel hersteld. Dit wens je natuurlijk niemand dat er zoiets gebeurt.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
@all: Nico's achterwand is nog niet volgehangen met kaarten, laten we daar wat aan doen:
Erasmus MC Woody (Nico V.) H-9 Midden, kamer 9.54 's Gravendijkwal 230 3015GE Rotterdam
|
|
|
rikster
|
jeetje! succes met je herstel!
|
|
|
Marko
|
Nogmaals sterkte wat een alende...
|
|
|
|
Woody
|
operaties knie en pols zijn maandag uitgevoerd, woensdags hielbeen. linkerpols is niet gedaan, was al te vergroeid en zou niet verbeteren. Nu dus werken aan myn herstel.
jullie veel plezier vandaag op t water, volgens my n mooie dag. Safety ben je voor t grootste gedeelte zelf.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Sterkte ermee! Wat een lijst aan "reparaties" aan je lichaam. Veel succes met je herstel. En hou ons op de hoogte! Je helpt anderen inclusief mijzelf bewust blijven van de gevaren van onze sport.
|
|
|
Shannon
|
Brrr, wat een verhaal. Heel veel sterkte met je herstel! Was ik net een beetje over mn kiteangst heen..... Lees ik dit! veilige kites tegenwoordig of niet, dit maakt wel weer duidelijk dat het echt een extreme sport blijft.
|
|
|
S
Geen avatar
|
Woody, als eerste sterkte.
Als tweede bedankt, omdat jij dit hebt gepost had ik laatst bij aanlandige wind mijn hand aan de safety toen ik het nodig had.
Met +-5Bft rolde mijn Rebel 10m2 ineens terug op zijn trailing edge toen de wind wegviel. De wind pikte daarna in een vlaag ineens op waarna de kite midden in het windvenster omhoog ging.
Omdat ik het al mis zag gaan, schoot het door mijn hoofd 1 hand op de safety te houden (en 1 te gebruiken om nog proberen te controleren). Toen ik mezelf bijna voelde vallen (stond ook nog een andere kiter downwind op 12u) heb ik de safety getrokken. Dit was niet gelukt (ging te snel) als ik mijn hand niet op de safety had.
|
|
|
Woody
|
Update. Sinds donderdag 10-9 ben ik weer thuis met een ruim scala aan hulpmiddelen om mij zoveel mogelijk zelfstandig te redden. Over 4 dagen mag 't gips van de rechterpols en over 3 weken van de linkerkant. Rechter been mag ik tot eind november 0% belasten, dus rolstoel en krukken tot die tijd. Daarna langzaam belasting weer opbouwen. Iemand nog tips voor de rolstoelwheely? groet, Nico PS. Avatar is van de kitesurfplek in Denemarken
|
|
|
Woodmaster
|
Dacht dat ik de enige Woody was!
|
|
|
Woody
|
Was mij bijna gelukt
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Moge Nico! Er is maar één Woody en dat houden we maar even zo ! Even wachten met die Wheely... en een butsmuts op je hoofd ;-) Arjan
|
|
|
KappuhH
|
Dit topic even verplaatst. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Woody gaatt?
|
|
|