gebruikersnaam
Geen avatar
|
Tsja El Rudo, de spot is ook ronduit verdacht. Ik ken een aantal locals daar en die zijn DAAR nooit bezig en volgens mij was het daar bovendien aflandig vandaag. Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan verschaffen, maar mijn inschatting was eigenlijk direct al dat het een beginner betrof...... (uiteraard alle respect)
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja echt een top daggie gehad en kom thuis verteld mijn vrouw dat er een 23 jarige jonge kitesurfer om het leven is gekomen erg zuur dat nieuws Heel veel sterke toegewenst aan de familie en vrienden de komende tijd
|
|
|
Joystick
|
Onwijs treurig nieuws!
Sterkte gewenst aan familie en nabestaanden.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Vind het nog erg vroeg om met een schuldvraag te komen. Laten we hier niet gaan speculeren. Het is wel een feit dat die spot geen echte kitespot is.
Verder moeten we wachten op echte feiten.
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
condoleances voor de nabestaanden, ik hoorde het op weg naar Schellinkhout. Op schell zou het wel meevallen dacht ik. Toen ik me 8 mtr lanceerde werd ik opgetild. Maar ook bij mn 6 mtr was ik totaal overpowered, ben dus maar droog weggegaan....
|
|
|
Vinni
|
R.I.P.
|
|
|
seaswell
Geen avatar
|
Wat voor deze jongen een zalige zondag moest worden is hem fataal geworden. Het feit dat hij al op dat uur op het water stond doet me vermoeden dat hij echt gepassioneerd was door de sport, net als de meesten van ons hier. Aan zijn ouders, familie en vrienden wil ik heel veel sterkte toewensen. Geef zijn kiteboard een mooie plaats ...
|
|
|
~Kas
|
Gecondoleert iedreen en veel sterkte aan vrienden, familie en nabestaanden.
|
|
|
-MAARTEN-
|
Vreselijk....gecondoleerd!
R.I.P.
|
|
|
Powered_by_north
|
Wat een verschrikkelijk bericht... alle sterkte toegewenst aan de familie en vrienden. Wat een drama om iemand te verliezen die nog zo jong is aan een sport die zo mooi kan zijn.
Vanmiddag ben ik gebeld door een journalist van de PZC, een Zeeuwse krant, om een reactie vanuit de NKV. Ik begreep van de journalist dat de surfer in kwestie een beginner was die slechts een aantal weken geleden begonnen was met kiten en vandaag wilde oefenen aan de kant - dus niet op het water. Iedereen die vandaag op het water was weet dat dit geen omstandigheden waren voor beginners en zeker geen omstandigheden om lang aan de kant te blijven staan.
Helaas kun je kennelijk niet alles voor zijn, ondanks alle waarschuwingen op de fora, de weerberichten, medekiters etc. Uiteindelijk is het toch iemands eigen beslissing en verantwoordelijkheid om dat ding te lucht in te gooien. Diep triest dat dit zo moet eindigen. Een zwarte bladzijde in de kitegeschiedenis.
André RV Grevelingen e.o. NKV
|
|
|
Kitesufferd
|
Veel sterkte aan de nabestaanden en mensen rondom deze kiter...R.I.P.
|
|
|
360
|
Veel sterkte
RIP
|
|
|
|
Woody
|
Vreselijk bericht. Ongelovelijk zwaar voor zijn omgeving. Nabestaanden heel veel sterkte toegewenst met 't verwerken van dit verlies..
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik begreep van de journalist dat de surfer in kwestie een beginner was die slechts een aantal weken geleden begonnen was met kiten en vandaag wilde oefenen aan de kant - dus niet op het water.
Dat is dus echt onverantwoord. Jammer genoeg is dat iets wat je steeds vaker ziet.
|
|
|
NIELZZZZ
|
bij zulke berichten lopen altijd de rillingen over je rug... gecondoleerd
|
|
|
Stanley
|
Sterkte aan de nabestaanden.
|
|
|
|
willems
|
sterkte voor de familie en iedereen die de jongen kent...
|
|
|
|
Idefixe
|
RIP,
Heel veel sterkte voor familie en vrienden om deze ellende te verwerken.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Weer een trieste dag voor het kiten erbij helaas. En ook nog zo jong dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Veel sterkte naar de familie, vrienden en nabestaande.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vreselijk om te horen na een dag met zoveel plezier op het water! De omstandigheden vandaag waren ook best tricky, en je ziet maar weer wat de gevolgen kunnen zijn.
Triest, en sterkte aan de nabestaanden!
|
|
|
|