MEGALOOPBEUN
|
morgen t/shirts ophalen john denk er wel aan mijn nieuwe fotocamera mee te nemen voor mooie pica's je hebt een kluis in je kamer dus is wel veilig neem ook mijn videocamera mee dat word dus korte shots zou richard zeggen ik ben zowiezo zaterdag om ongeveer half 11 op schiphol bij de hoofd ingang hebben we lekker de tijd om nog even te shoppen
|
|
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tot over een weekie in ons eigen kikkerlandje. Zijn we gelukkig weer thuis Yes !!!!!!![/[/size] size]
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gvd heb alles net gewogen 25 kg kan nie lager zit te denken om de kitetassen nie mee te nemen scheelt toch kilootje of 4 effe onze connectie afwachten heb net alles gemaild
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik neem mijn tassen ook niet mee Hans. Heb mijn kites in katoenen zakken gedaan en dan in mijn travelbag. Scheelt idd kilo's. Gebruik die tassen toch niet in Egypte, neem gewoon die travelbag mee naar het depot. Ik heb het geheel nog niet gewogen. Top dat we die connectie hier hebben, maar je moet ook nog terug he vanuit Egypte. Krijg je weer te maken met overgewicht.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
quote author=WAROO BACKROLLBEUN link=topic=37345.msg530724#msg530724 date=1285192561] gvd heb alles net gewogen 25 kg kan nie lager zit te denken om de kitetassen nie mee te nemen scheelt toch kilootje of 4 effe onze connectie afwachten heb net alles gemaild [/quote] Oplossing: Kitebag 21 kg maken want 1 kilo extra doen ze niet moeilijk over. Prop het aantal kilo's wat je mee mag nemen in je handbagage. De rest wat je meer aan kilo's hebt stop je in een plastic tas. Als je op de luchthaven bent geef je je kitebag en handbagage aan de balie om te wegen. Die plastic tas met al je overgewicht kilo's stop je onder je jas of laat je voor de balie staan zodat ze dat niet zien. Is alles gewogen dan de plastic tas weer in je handbagage en loop richting douane en vliegtuig. Mannen goeie reis alvast en we zien jullie wel in El Gouna. Of beter geZegd we horen jullie daar wel met de strijdkreet. JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
|
Owja.... Als je je vinnen van je board haalt. Stop ze niet in je handbagage want dat had ik afgelopen zomer gedaan toen ik naar Cabarete ging. Die oetlul bij de douana wou ze in besalg nemen omdat het scherp was en dus als mes kon worden gebruikt. Tegen de tijd dat wij opstijgen zitten jullie al lekker aan het bier in El Gouna. Heb er zin in en hoop op een week met goeie woei.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier en wind mannen En houdt die Stuntelsmurf een beetje in de gaten, dat ie niet op de eerste dag al zijn kite's sloopt.
|
|
|
PieNO
|
Jij heb toch ook nog een maat die meegaat ????? Lees nooit wat van hem, lekker rustig/
Die maat gaat mee maar is nooit op kitehigh omdat hij niet kan lezen en schrijven...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
denk eraan om de kites niet in de tassen te doen dan ben ik er wel in mijn handbagage alleen mijn kleren voor die week dat word krap maar kom er wel
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou G%$#DV$#RdeeeeeeeGO^%DV%^R, ik heb mijn kites uit de tassen gehaald, in een zachte katoenen zak gedaan, rest van de troep erbij en kom ik ook nog aan de 24kg. Kortom.......dat gaat me weer geld kosten bij die eikels op Schiphol. Gezien de windvoorspellingen, ga ik de 7m denk ik niet meenemen. Dan kom ik onder de 20kg en ik heb hem waarschijnlijk toch niet nodig. Mocht dat wel zo zijn, huur ik er wel eentje voor een daggie. En houdt die Stuntelsmurf een beetje in de gaten, dat ie niet op de eerste dag al zijn kite's sloopt. We zullen die sloper in de gaten houden. Hij kan nog weleens ongecontroleerd over het water scheren. Dat ie zijn eigen kites sloopt......ala, maar hij moet wel uit de buurt van mijn spullen blijven. Mot zaterdag een half uur eerder mijn bed uit omdat sommige wijfen (kite Kings) willen shoppen vanaf 10.30 uur en als ik ergens een hekel aan heb is het schoppen, maar vooruit maar weer. !!!!!!!!!
Ja, wij kitequeens willen de ene lingeriewinkel na de andere binnen. Gezellig man, lekker slenteren op airside, winkeltje in, winkeltje uit. Gewoon wat leuks kopen voor op het water. Ik vond 10.30 uur eigenlijk al een beetje te laat, die winkels gaan om 06.00 uur al open dus eigenlijk heb je nog geluk. Drankie en een bakkie om wat te kanen erbij en mijn dag kan niet meer stuk.
|
|
|
Haring High Richardt
|
ga ik de 7m denk ik niet meenemen. Dan kom ik onder de 20kg en ik heb hem waarschijnlijk toch niet nodig. Mocht dat wel zo zijn, huur ik er wel eentje voor een dag 7 meter heb je niet nodig vorig jaar meeste tijd met de 13 gevaren Even een ander vraagie is het allemaal gelukt met inchecken bij Dhr R....van T. ???
|
|
|
|
Giertje
|
Hoe komen jullie nu aan overgewicht???? of nemen jullie je eigen eten (kibbeling) mee. mannen, een hele prettige vakantie en veel wind
|
|
|
Marsie
|
Mannen /chicks sjoppers veeeeeel fun. En heel weer terug !
|
|
|