Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik ben gewoon bang voor mijn knieën, houtsplinters en mijn imago Maar voor 50 euro test ik hem wel
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Lang geleden dat ik je gezien heb op een spot Wim, maar ik kan me ook voorstellen dat de looks van jou creaties toch wel wat mensen doet afschrikken.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
wimt met humor die konden we nog niet... Maarre ..ik wil dat ding wel testen en velen met mij denk ik. Kom naar Mirns zou ik zeggen. Kunnen we ook kijken of hij Idefixe schreeuw proef is. Geloof het of niet maar op Mirns zit een kiter die door zijn geschreeuw alles doormidden kan brullen. (Deze kiter is jawel vandaag 50 geworden) Als dat boamboe board idefixe schreeuw proef is dan kan hij alles doorstaan.
|
|
|
Jeroen89
|
Wimt, Mocht ik je een keer onverhoopt tegenkomen met je bamboe boardje dan wil ik em best een keer onder me voeten hebben.
|
|
|
Wimt
|
Dit waren dus meteen al 2 mietjes van de bovenste plank. Wie durft er WEL zijn naam te redden, en niet meteen een bekentenis doet van zijn zwakheid en angst!! Wie is er WEL een (gratis) kerel??
|
|
|
dirkdevr
Geen avatar
|
Kom ook en keer naar Strand Horst, lijkt me leuk om je board te proberen, dan kan je mijn zelfbouw Servaas board testen.
Groet,
Dirk
|
|
|
|
Wimt
|
Die is ontzettend goed, El, zo uit de mouw denk ik.
|
|
|
Wimt
|
De lijst groeit : let wel, je komt dus op een lijst, die ik openbaar afvink. Betekent wel, dat ik een tour door nederland ga maken!!
|
|
|
|
martimor
|
als je dan ook naar het hoge noorden komt (lauwersoog oid), ga ik hem ook testen. zet me maar op de lijst.
|
|
|
Wimt
|
Familie zit in Sneek, kom ik 1 keer in de maand, dus schiet ik wel even door naar Lauwersoog. Staat op de lijst!
|
|
|
|
Jeroen89
|
Ik neem aan dat er binnenkort ook een tourschema word gepubliceerd? Zie ik eindelijk het gezicht bij de naam
|
|
|
Wimt
|
Martimor: je staat op de lijst van NIET-MIETJES (even voor de duidelijkheid: dit woord is niet discriminerend bedoeld), de rest staat, die nog niet wil testen, staat nog op de HOMO-LIJST :-) Kom dus van die lijst af; is niet moelijk. Vanwege publicitaire redenen, ga ik de benamingen van de lijsten, herbenoemen.
|
|
|
Wimt
|
@Jeroen: lijst wordt dus gepubliceerd, mijn gezicht voor die tijd dus om die reden nog niet.
|
|
|
|
Wimt
|
De Wimttour zal een test zijn van 2 boards: met en zonder bult: dus met en zonder stuurbekrachting.
Tour begint over 3 weken, met een pre-tour van het board zonder bult vanaf nu!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kom maar op Wim, moeten we je alleen wel weer een keer tegenkomen.....
Passen er ook boots op en mag er mee geloopt worden in 30kn? Of is het echt alleen voor een smooth ride tegen de wind in met mega pop en veerkrachtige landingen?
|
|
|
Wimt
|
42 breed: zonder de nadelen van breed, maar dus wel enorm hoogtelopen en low-end. Breed inzetbereik dus. 135 lang, 3 cm rocker, 4 kg, 7 mm rail, kleppentechniek.
Bultboards, 1 cm breder, 1 cm meer rocker, 5"mm meer V, en 3 mm meer railsdiepte.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ wimt ik zou maar snel patent aanvragen. Als ik in Google "bamboe kiteboard" intik krijg ik "niets gevonden"
|
|
|
Wimt
|
Boots erop: kan natuurlijk, maar kan terplekke die inserts erin draaien, moet ik de afstand alvast weten. De tegenstrijdigheid: zacht landen, en toch een goede pop, is d.m.v deze techniek opgelost. Loopproof verder!
|
|
|
Geelco
|
Als je hem beginnerproof wil afvinken, gooi mij dan ook maar op de lijst Waarschijnlijk bij horst, en anders op een plek in het noorden waar ik nog niet zeker van ben. ps. wat een titel, snel veel hits
|
|
|
Wimt
|
Laat iedereen wel zijn mobiel nr. naar mij posten. Graag.
|
|
|