riesie
|
Beste faxie, je kunt ook je mindset aanpassen, wat is er mis met een half nat pak aantrekken? Nat wordt je toch!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Beste faxie, je kunt ook je mindset aanpassen, wat is er mis met een half nat pak aantrekken? Nat wordt je toch!
Dat is niet lekker met deze temperaturen
|
|
|
|
Steven34
Geen avatar
|
op mijn werk hebben wij een droogkast staan. Heb mijn wetsuit er nog niet in gehangen maar wel mijn "schoentjes" en moet zeggen na 3 uur waren ze droog (nog steeds dezelfde maat).
ideaal ding maar geen idee wat z'n ding kost maar het werkt zeker wel!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zo is dat ....... Daarbij komt ook nog eens dat de temperatuurshock bij een half droog pak niet zo groot is als bij een kurkdroog pak bij de eerste onderdompeling van die sessie ....... je lichaam is er nl. al aan gewend geraakt om extra temperatuur aan te maken ......
|
|
|
|
the coon
|
Gewoon in de droger stoppen. Mag allemaal wel niet, maar werkt wel. Ik was mijn wetsuit ook altijd in de wasmachine (zwarte was ). Beetje wasverzachter erbij, zodat je weer heerlijk ruikt op het water en daarna in de wasdroger. Pakkie doet het nog prima Meen je dat nou? Chill als dat wel kan trouwens, Stond duidelijk op me pyscho1 Do not put in the washing machine! Wasverzachter!! Haha bossssss lol
|
|
|
|
|
the coon
|
Als ik thuis kwam ging ik eerst onder de douch en de zand eraf spoelen En gelijk uittrekken en ophangen in de douch, Volgende dag ruik ik naar de shampoo van me vriendin en was nog beetje damp Maar ja big deal je wordt toch nat zolang ie clean is lijk mij, @ride toe nou lol:p
|
|
|
Reodude
|
Kleerhanger, doe ik zo een schuimrubber isolatie tube rond/over zo kan de dealer nooit zeggen de schouderstukken zijn gaan scheuren, door het pak op een kleerhanger te drogen... Garantiegeval met ION pak
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Minder vaak gaan kiten. Of helemaal niet gaan; wordt ie nooit meer nat
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Huh. Wat een onzin allemaal. Ik heb mijn pak al 10 jaar en pis er zelfs af en toe in als ik te lui ben om hem uit te trekken. ik heb dat ding nog nooit gewassen. Na het kiten hang ik hem in de garage en de volgende keer dat ik ga kiten pak ik hem weer. Niks nie wassen of drogen wat een onzin.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Net als dat witte broekie van je Taco. Heb je ook nog nooit gewassen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Huh. Wat een onzin allemaal. Ik heb mijn pak al 10 jaar en pis er zelfs af en toe in als ik te lui ben om hem uit te trekken. ik heb dat ding nog nooit gewassen. Na het kiten hang ik hem in de garage en de volgende keer dat ik ga kiten pak ik hem weer. Niks nie wassen of drogen wat een onzin. Ik krijg dat niet voor elkaar. Dan moet ik te hard persen :')
|
|
|
[Pepper]
|
Huh. Wat een onzin allemaal. Ik heb mijn pak al 10 jaar en pis er zelfs af en toe in als ik te lui ben om hem uit te trekken. ik heb dat ding nog nooit gewassen. Na het kiten hang ik hem in de garage en de volgende keer dat ik ga kiten pak ik hem weer. Niks nie wassen of drogen wat een onzin. Dat pak van jou ken ik PieNO. Wordt nu nog misselijk als ik aan die lucht denk.....
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dat is mijn shorty Pepper (Johan). Dat pak is inmiddels al 31 jaar oud en nog steeds perfect. Hij is inmiddels al half verstaft maar heb hem nog vaak aan dat ding. Moet er niet aan denken om dit juweeltje te moeten inruilen.
|
|
|
|