Haha heb je toch nog m'n laatste 2 sprongen gemeten. Jammer genoeg was ik toen al redelijk moe en waren dat niet m'n hoogste.
Haha Brian dat zou ik ook zeggen.
Haha, ja standaard verhaal he
. Denk dat die laatste 5m sprong de sprong was waar ik na de landing m'n kite kapot crashte
Waar was jij trouwens Klaas?
[edit] quote-fix Brian ik was op de Dam aan het stuiteren. Daar gingen we zeker 10 meter hoog.
Weer een kite kapot? Zit je niet mee.
Nice, jammer dat ik je op Ouddorp niet tegenkwam.
Ja klopt.. hopen dat de importeur er wat aan kan doen.
Superklus & gefeliciteerd met de overwinning Evan!
Ik heb in ieder geval aantoonbaar de dakgoothoogte behaald:). Volgende persoonlijke doel wordt hoger springen dan de toren, nu niet snel nog 3 meter erbij klussen hè?
Nou... moet alleen nog 6 extra buizen hebben en er kan 1,5m bovenop
Sinds ik hiermee bezig ben valt me ook op hoe stijl het strand eigenlijk wel niet oploopt. Dat bankje waar hij nu op stond was al bijna 2,5m hoog, zet daar een 7,5m hoge constructie op en je moet al flink je best doen om er bovenuit te springen.
Haha, wat een geweldige sprongen heb ik weer gemaakt. men hoogste staan er niet op blijkbaar, zal wel over het beeld zijn geweest :-)
Moet je ook niet zo hoog springen he, 30m is toch echt de max.
30m? Ah vandaar dat m'n sprongen niet gemeten zijn. Ik sprong natuurlijk gewoon over het beeld van je camera heen.
Amateuristische set-up hoor Evan.
Die kite-scheur-crash staat er ook op Brian, valt het nog te maken denk je?
Iemand zei van wel, maar moeilijk. Het is vanaf de middelste strut tot 10cm voor de aansluiting op de LE en dan nog iets van 7cm naar rechts van de strut af.
Ik kijk eerst maar wat de importeur zegt.
Sorry voor de berichten achter elkaar btw, bedacht het niet allemaal in 1 keer.
Thanks voor het samenvoegen.
Zag je ook waardoor ik viel Evan? Want dat herinner ik me toch niet helemaal helder. Thanks.
[edit] quote-fix en berichten samengevoegd