|
jouce
|
OMG geluk dat er 4 touwen aan hangen... en een stokje
|
|
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Keb een tijdje geleden marktplaats gevraagd of het mogelijk is dat ze een soort "waarschuwingspagina" aanmaken; net als op de homepage van KH. Ze gingen het onderzoeken; het is sindsdien stil geweest. Wel zeiden ze dat mijn verzoek meer kans van slagen zou hebben als meerdere personen zouden reageren. Dus; grijp je kans.
Hieronder hun reactie:
Alle suggesties die wij ontvangen voor verbeteringen van Marktplaats nemen wij serieus in overweging. Wij kunnen nu echter niet aangeven of wij uw suggestie ook daadwerkelijk gaan doorvoeren. Belangrijke wijzigingen worden altijd aangekondigd bij de Mededelingen van Marktplaats onder Help en Info.
Opmerkingen en suggesties die wij ontvangen over de website van onze gebruikers slaan wij ook op in ons archief. Wanneer wij over een bepaald onderwerp meerdere klachten of suggesties ontvangen controleren we altijd of het mogelijk is om een wijziging door te voeren.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gelukkig is ook op de foto te zien dat de touwen maar 'een beetje' in de knoop zitten. Godallemachtig, wat een figuur zeg die dit aanbiedt. En dat voor maar 399 euro. Hoop toch echt niet dat iemand dit gaat kopen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Dat is de standaard reactie die je krijgt als je een suggestie doorgeeft.... Maar goed, hoe vaker ze die suggestie krijgen hoe eerder ze er wat mee doen... Hieronder hun reactie:
Alle suggesties die wij ontvangen voor verbeteringen van Marktplaats nemen wij serieus in overweging. Wij kunnen nu echter niet aangeven of wij uw suggestie ook daadwerkelijk gaan doorvoeren. Belangrijke wijzigingen worden altijd aangekondigd bij de Mededelingen van Marktplaats onder Help en Info.
Opmerkingen en suggesties die wij ontvangen over de website van onze gebruikers slaan wij ook op in ons archief. Wanneer wij over een bepaald onderwerp meerdere klachten of suggesties ontvangen controleren we altijd of het mogelijk is om een wijziging door te voeren.
|
|
|
|
[Pepper]
|
Kan de troll nog duidelijker???
Bruce, 1 dag actief op marktplaats en tekst overduidelijk dommer dan dom. Zet ook even de opvallende hoofdletters in de advertentie op een rijtje.....
Fijne zondag verder!
En stiekem vind ik dat Bruce ook wel humor heeft!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik zat net hetzelfde te denken. Hattrick: - baggerzooi - absurd hoge prijs - keihard voor beginners aangeprezen
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Bij deze zouden we gewoon een afspraak tot koop moeten maken en dan met die rommel er vandoor gaan zonder te betalen om het ergens in de container te flikkeren. Wat een immorele eikel zeg....
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Bij deze zouden we gewoon een afspraak tot koop moeten maken en dan met die rommel er vandoor gaan zonder te betalen om het ergens in de container te flikkeren. Wat een immorele eikel zeg....
wie woont er in de buurt van Haarlem?
|
|
|
[Pepper]
|
Pfffff, heren, relax. Zoals al gezegd: overduidelijk een troll. En nee, hij heet geen Bruce en nee, hij woont waarschijnlijk ook niet in Haarlem, en nee, de zooi is waarschijnlijk ook niet te koop (als het al van hem is). Accepteer dat je er in bent getuind en laat het daarbij.....
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
LOL. I fed the troll... Biecht maar op wie was het... moet haast wel een volger van dit topic zijn.....
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik dacht ook gelijk aan die vogel Blijkbaar hebben jullie heel wat losgemaakt bij hem Overigens was het ook een grensgeval zijn advertentie. Niets is zwart/wit
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik denk eerder dat het een bestaande advertentie is en dat deze persoon al is aangeschreven. Onze vriend Diederick steekt anders erg veel werk (foto's zoeken, nieuwe MP account aanmaken, enz) in een advertentie met een verborgen boodschap.
Maar wie weet leest de troll idd nu wel mee. Als je je tijd hierin steekt, heb je tijd te veel en zeer weinig vrienden en een non-existent sociaal leven. En kiten kan 'ie ook al niet, anders zou je deze zooi niet hebben.
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja, wat mij betreft mag het KH beleid voor meuk ook strenger. Of gewoon verbannen wat te oud is (2005?) of veel duidelijkere edit van de admin erbij (groter, rood, bovenaan etc.)
|
|
|