Richard85
Geen avatar
|
Ik ga vervoer proberen te regelen, voorspelling ziet er goed uit mooi windje vanuit het westen *edit* Kak geen vervoer, hopelijk is het volgende week lekker!
|
|
|
|
|
|
bertvh
|
goe plan, wie weet bij geen koppijn???
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Downwinder naar C-Side? Nice.
Ze geven NW tot W op, dus dat is meer een sideshore winder of klein beetje wind mee Niettemin een leuk idee
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ahja, downwinder kan natuurlijk ook. Niet eens aan gedacht. Windrichting is perfect W-WNW is nergens sideshore of recht aanlandig, dus je spoelt vanzelf ergens aan als t misgaat.
Morgen kijken hoeveel animo er is op het strand. Als iedereen bijtijds er is kunnen we alvast wat auto's heen en weer rijden.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Als we nou na de nieuwjaarsduik downwinderen, kan ik ook mee om 2 uur ofzo Erdingers wel een pré inderdaad!
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Rond 13.00 present. Hier komt t met bakken uit de hemel, hopelijk daar beter. Wind mag nog wel een beetje aantrekken voor het leuke. Enfin, Happy Newyear en tot straks!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Inderdaad ja, heerlijke Erdinger!
Was even bang dat het grijs en regenachtig zou blijven toen ik net wakker werd, maar er komt een onbewolkt gebied onze kant op. Met een beetje geluk breekt net de zon door als we t water op gaan!
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Hoe was de nieuwjaarsduik?? Sund dat ik er nie bij kon zijn maar downwinder zit er met mijn niveau nog niet in. Ben al blij als ik een stukkie kan varen
|
|
|
geloof68
|
@Splitrr: meeste beginners hebben geen moeite met downwinders hoor.
|
|
|
Splitrr
|
Moet ik echter wel eerst goed kennen waterstarten en varen niet waar
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
hehe hij snapt em niet
|
|
|
Splitrr
|
hehe hij snapt em niet dat ik achter de kite wordt aangesleept of ?
|
|
|
rdeheld
|
hehe hij snapt em niet dat ik achter de kite wordt aangesleept of ? Meeste beginners kunnen alleen maar downwind, (op of zonder plank)
|
|
|
geloof68
|
Sorry voor het flauwe grapje. Ik bedoelde inderdaad de 'walk of shame' na je eerste vaarmeters of pogingen daartoe. Ik ken niemand die dat niet meegemaakt heeft. Een goed kitejaar!
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
hehe hij snapt em niet dat ik achter de kite wordt aangesleept of ? Nee omdat de meeste beginners vaak keihard downwind gaan .en dat als het punt komt dat een beginner hoogte kan houden en lopen downwind varen weer een klasse apart is omdat gecontroleerd te doen.
|
|
|
|
|