berttt
|
Minder filmpjes zien Marc meer Zelf kiten Maar je hebt gelijk
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Meer dan genoeg tijd ja. Krampachtig de kite onder controle proberen te houden is meestal geen goed idee...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
weer een knuppel minder op het water... ik hoop dat die ander van hem persoonlijk een nieuwe kite heeft gekregen.
volgens mij had ie nog geluk ook.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Zo moet die niet hoor Heeft die nou een ketting om over zijn pak op 0.29 ??
|
|
|
|
Yoram
|
Pfffff, die weet waar die mee bezig is
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Toch wel opvallend dat die Cabrinha's vaak betrokken zijn bij dit soort ongelukken...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Toch wel opvallend dat die Cabrinha's vaak betrokken zijn bij dit soort ongelukken... Komt doordat die gevallen zoveel lift hebben, gebeurd het sneller.
|
|
|
dunkel
Geen avatar
|
Cabrinha lijkt me niet de schuldige, ben ik de enige die het gevoel heeft dat ze een beetje overpowerd staan en dat het ook handig is om iets op je kite te leggen met zo'n windje?
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Op 1.01 en op 1.17 zie je dat er nog een kite in de boom hangt. Die lijkt erop 0.57 in te zijn beland. Zo te zien de grijze kite die in het begin van het filmpje omgedraaid wordt.
edit: die andere kite was van zijn vriend die de kite wel liet gaan. Persoon in kwestie wist van de quick release maar het was geen reflex in zijn routine. De paniek in de momenten die volgden zullen hem daar verder niet aan hebben doen denken. Heeft wel hoop geluk gehad want hij was bijna verlamd geweest door schade aan een wervel.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er gewoonweg uit als een prutser die in te harde wind een grote kite op zet. Reflex of geen reflex, dit soort mensen doen dit gewoon zichzelf aan. Een normaal persoon zet een kite op met de juiste maat of gaat niet kiten.
|
|
|
joosie
|
nou die heeft wel geluk dat hij nog kan lopen......
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ziet er gewoonweg uit als een prutser die in te harde wind een grote kite op zet. Reflex of geen reflex, dit soort mensen doen dit gewoon zichzelf aan. Een normaal persoon zet een kite op met de juiste maat of gaat niet kiten.
ik denk dat het je nog zou verbazen bij hoeveel mensen dit (nog) geen reflex is. Uit de comments blijkt dat het 20-25 knopen waaide. En ze varen met een 8,9 of een 10m?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
na dit filmpje weet ik ook weer waarom ik zo graag naar Vrouwenpolder en Brouwersdam ga: .......... ruimte ........!!!!!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
na dit filmpje weet ik ook weer waarom ik zo graag naar Vrouwenpolder en Brouwersdam ga: .......... ruimte ........!!!!!!vertel, hoe doe je dat met al die Belgen & Duitsers?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hmm ik ben een beginner, maar hij staat niet echt slim zo bij die bomen heh met die windrichting ? En waarom trekt hij niet zijn release, hij heeft meerdere secondes daarvoor ?
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Hij heeft zoveel tijd dat een reflex niet eens de enige way out is.... tijd zat om na te denken. Maar goed dat laatste kan niet iedereen onder druk kennelijk..
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hij heeft zoveel tijd dat een reflex niet eens de enige way out is.... tijd zat om na te denken. Maar goed dat laatste kan niet iedereen onder druk kennelijk..
Ik kan me alleen indenken dat hij zijn kite niet wilde release omdat die anders in de boom terecht zou komen en zou beschadigen. Maar dat gebeurde nu ook, plus dat hij zelf een flinke smak maakt
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
De (kloot)zak laat een 12 mtr op!! en dit zijn echt 30 knopen, zoniet meer. gezien de vele schuimkoppen. zoveel korte schuimkoppen heb je niet met 20-25 knoop. zet het filmpje op het juiste moment stop op 19 sec en 12 mtr komt duidelijk in beeld op de wingtip. sjeee. wat een dombo, geen enkel medelijden mee. en nog trots je rontgenfoto's tonen.......
|
|
|
Menno de Vries
|
Ziet er pijnlijk uit. Als de bomen op je af komen is het enige wat je kan doen de Quick release trekken. Grote kans dat wanneer hij op tijd zijn Quick release had getrokken de kite niet eens in de bomen terecht was gekomen. En anders beter een kite naar de klote dan zelf. Kite is vervangbaar. Geluk dat hij nog kan lopen. Maar z`n filmpje laat je wel weer even aan herinneren dat een ongeluk in een klein hoekje zit.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waar zijn de kleine hoekje dan?
Zo jammer dat dit soort knuppels het voor de rest weer moeten verpesten.
|
|
|