|
feddomw
Gast
|
Nadat ik niets heb gehoord heb ik er een e-mail aan gewijd: wat is mijn status, ik heb toch een bevestiging gekregen?
Leider nicht dabei, ik kreeg een Duitstalige e-mail.
Ik vind het allemaal raar lopen, en uiteraard erg jammer.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
JAHAA, vandaag alsnog bericht dat ik mee mag doen... Eerst nog vragen beantwoorden. Question: How do you prepare yourself for Red Bull Coast 2 Coast? What are your expectations for this event? What is the biggest challenge according to the event?De laatste snap ik niet helemaal. Letterlijk vragen ze wat volgens het evenement de grootste uitdaging is... Ik heb het vermoeden dat van de duitser die dit opschreef Engels niet zijn goeiste vak is. Ik vermoed dat ze willen weten wat voor mij de grootste uitdaging is aan het event... Raar. Wie carpooled met mij vanaf Groningen? Ik rij op gas...
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ok beter, laatste vraag heb ik inderdaad zo beantwoord als jou vermoeden. Ik denk ook dat dat is wat ze bedoelen
|
|
|
|
Peer
|
Geen carpoolerds? Ik vertrek vrijdag avond na het eten vanuit Groningen. (4 uur rijden). 1 plek vrij in mijn 206 LPG De windvoorspelling is nu redelijk... de richting perfect , precies halfwind heen en weer.. Graag wel nog wat knoopjes erbij of eraf. Dit valt precies tussen mijn 13m en 19m in qua ideale windsnelheid...
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Als ik de voorspellingen zo zie, moet je idd met een grotere maat meedoen. Ik pak zelf hoogstwaarschijnlijk mijn zelfgemaakte deur(146x46, redelijk vlak), omdat die veel meer snelheid maakt dan m'n andere boards (Trax 136x41, veel rocker/Nobile 666 126x38, vanwege de maat) Kan dus waarschijnlijk al met een kleinere maat kite af.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Voor zover ik het begrijp is er dus maar 1 categorie, iedereen met een twintip maakt dus al bijna geen kans om te winnen als er ook maar 1 iemand met racemateriaal van start gaat die het een beetje onder controle heeft.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Jep, zonder racemateriaal maak je zo'n beetje geen kans om te winnen. Ik doe ook niet mee om te winnen, als ik het maar helemaal uitvaar ben ik al tevreden
|
|
|
|
Peer
|
Wat denk je Evan.. 400 deelnemers...Zou er één met race materiaal tussen zitten? Zou wel heel toevallig zijn toch? Vlagen van 19 knopen met een 19 meter race kite is net over de limit voor mij hoor... Niets peddelen voor mij Josh. Als deze voorspelling blijft staan dan doe ik 13 meter en mijn Mako Kingsize...
|
|
|
|
HDFrank
|
weet iemand of er ook een live stream is van het event... Het lijkt me wel een spektakel. 400 man in een start...
|
|
|
Peer
|
Klasse mannen laten we hopen dat hij weer op niveau komt.. Goed voor jullie handel! Ik hoop jullie nooit nodig te hebben, maar goed te weten dat we een kitesurf medisch team voorhanden hebben hier in Grun.. C.u. op Fehmarn.. Grote kites ingeladen? gemiddeld 12 vlagen 17... Deurenweer...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Klopt dat weerbericht wel? Waait het daar gewoon niet harder? Dat hoop ik iig, zou jammer zijn als de meeste zouden moeten afhaken...
|
|
|
Peer
|
De afgelopen dagen stond er telkens behoorlijk goed wat er de dag ervoor voorspeld was... De 19m gaat uit de tas ben ik bang.. Dik de helft van het startveld gaat problemen hebben te kunnen varen...
|
|
|
Neliz_the_great
Geen avatar
|
Iemand enig idee waar we het kunnen zien? Redbull tv of een of andere livestream?
ps: Hoe ziet een raceboard er uit dan? Langer dan een twintip?
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ben benieuwd. De webcam (die staat trouwens vast op 10:30u bij mij...) ziet er niet veelbelovend uit....duimen dat het daar gaat waaien voor de Nederlandse jongens. De Duitsers gun ik sinds maar paar bezoeken aan Zeeland niets meer...
|
|
|
mocem
|
Dutchie112 vaart onder de Duitse vlag. Volgens de kite tracker.
|
|
|