Jarenlang ben ik een zeer tevreden Banditgebruiker geweest en sta nog steeds positief tegenover dit merk. Mijn overige stuff was echter van Ocean Rodeo n.l. Session (trapeze), Mako (board), Pyro (drysuit) en Coldfire (schoentjes en handschoenen). Wat mij opviel aan dit merk was de hoge kwaliteit. Moet ook wel want OR komt uit Canada en daar zijn de omstandigheden heel wat ruiger dan Californie, Hawaii of Zuid-Frankrijk.
In april heb ik een 7-10 setje OR Cypher gekocht bij Stormchaser en nu, 4 maanden later ben ik daar extreem blij mee. Argumenten:
uitstekende kwaliteit, geweldige vliegeigenschappen, scherpe prijzen, goede service, persoonlijke ( 1 op 1) benadering.
Helaas is de Cyper uit het programma maar de Razor past m.i. goed bij jouw wensenpakket. Wat karakter betreft is deze kite m.i. een combinatie van Fuel's agressiviteit/directheid en de veelzijdigheid van de Bandit .....Barry van Stormchaser.nl kan jou beslist meer en beter adviseren ..
Even voor de duidelijkheid:ik wordt niet gesponsord door OR maar ben gewoon een kritische maar tevreden consument ....