heerlijke avond. Hij maakte idd leuke sprongen. Hoogte genoeg. Alleen jammer dat hij op een gegeven moment zijn Kite lande op een windsurfer. Aan filmpje te zien heeft hij genoeg skills om dat te voorkomen. Dat maakt het gezeik tussen windsurfers en kiters niet nodig. Zeker op Domburg.
Die windsurfer was ik. Het is zeker niet nodig dat dit gebeurt, je hoort te allen tijde controle te houden over je materiaal en geen medesporters in gevaar te brengen. Zelf hebben we in onze vriendenkring ook kiters, die de gevaren van de lijnen en het vallen van een kite goed weten, zij houden altijd gepaste afstand. Als Jan Willem met de korte achternaam de volgende keer een golfbreker verder gaat kiten heeft hij het hele gebied voor zichzelf. Er is al genoeg ophef en sluit me aan bij Jansz dat dit gezeik overbodig is.
Ik ga me verder niet mee bemoeien wie er gelijk heeft, maar iedereen maakt wel eens fouten. Ik heb bijv ook wel eens een windsurfer tegen me aan gehad die mij niet had gezien, met gevolg 7 hechtingen in mijn oor. Gewoon goed op elkaar proberen te letten en dan kan het prima.