|
ErikFanatic
|
Zijn maar 15 Nederlanders per dag die dat kunnen opvallen
|
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Deze top leaderboard mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic. PB gesprongen met mijn 9m Torch tijdens downwinder Wijk - Egmond. Helaas geen beelden door een SD error, nieuwe SD inmiddels gekocht, mosterd na de maaltijd
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb nog spierpijn van die dag! (of is het nu van t foilen de dagen er na?)
Moet een kick gegeven hebben, vond 18m al belachelijk hoog.
|
|
|
hangtime
Geen avatar
|
Het was bijna windstil gisteren, de broertjes Schuitemaker hebben de woo gewoon zo hoog mogelijk in de lucht gegooid ofzo. 28.8 meter
|
|
|
ErikFanatic
|
idd, maar neem aan dat als de Woo crew weer uitgerust terug is van vakantie deze 3 sprongen de prullenbak in gaan.
|
|
|
Kitemenn
|
Iemand een idee hoe hoog de dijk is bij slufter en of maasvlakte P1/P2? Heb ik een leuke referentie om mn sprongen te meten. Afgelopen donderdag kwam ik met laag water ongeveer halverwege de dijk bij Slufter en spring ik ongeveer even hoog als de dijk bij P1/P2.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Slufter zelf een meter of 20-22m de MV2 dijk iets van 10-12m, maar sterk afhankelijk van het getij dat dagelijks 2-3m op en neer gaat.
|
|
|
Kitemenn
|
Ja klopt vandaar dat ik er ook bij vermelde dat het laag water was! Anders heb je al snel wat meters gepakt idd! Thanks Evan
|
|
|
ErikFanatic
|
Heerlijk zomers weekend achter de rug! Hier worden alleen wij kitesurfers gelukkig van.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Max 25 knopen gisteren toch en dan 16,6m ???
|
|
|
ErikFanatic
|
Dat ging ff hoog in de buien!
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Mooie herfstweek is dit! Maandag dik in de 17m vlak voor de bui, gisteren een mooi verjaardagscadeau met een #1 Global en vandaag eindelijk de 20m grens doorbroken! En dan te bedenken dat de herfst nog maar net is begonnen.....
|
|
|
ErikFanatic
|
Hier nog even de daily NL van de storm. Was zelf op Wijk aan Zee bezig. Ik ben er om 11:00 eerst even met mijn 8m Torch afgeblazen, geen succes. Maarten (mannetje van 16 (!) was met zijn 6m Core lekker aan het rammen, die gaan we nog vaker in de lijsten tegenkomen! Vervolgens dus even op het strand gestaan tot de scherpe randjes er vanaf waren. Maar stond daardoor gevoelsmatig toch 0-1 achter, haha.
De windrichting in combinatie met de golfrichting was niet ideaal, miste grip tijdens het afzetten, dus een nieuwe PB is er niet van gekomen. Gelukkig staat mijn 23,9 nog steeds bovenaan in de #Xr5challenge!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nu alweer een aantal keren geen spot leaderboard meer gekregen op mijn android telefoon ...ben ik de enigste?
|
|
|
ErikFanatic
|
Nu alweer een aantal keren geen spot leaderboard meer gekregen op mijn android telefoon ...ben ik de enigste?
Ik ben bang voor je van wel, deze was de NL afgelopen zondag. Maar welke spot bedoel je precies? Mijn laatste spotleaderboard was Zandvoort 22 okt.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zit een hogere limiet op gok ik, voorheen kreeg je ze zelfs als er maar drie op die spot gevaren hadden nu enkel nog maar als de hele lijst gevuld is.
Die theorie klopt niet, heb van afgelopen zaterdag nog een top-7 binnen gekregen in de mailbox.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Erg jammer als er idd een limit op de (spot) leaderboard zit ... maar ik kite niet bepaald op rustige spots ,zaterdag op schellinkhout en zondag op Andijk en daar waren op beide dagen tientallen kiters aanwezig ...moeten er zeker een aantal met een Woo hebben gevaren. ...en met mijn 12,5 meter haal ik de Nederlandse Leaderboard niet..
|
|
|
Haring High Richardt
|
en met mijn 12,5 meter haal ik de Nederlandse Leaderboard niet. Wat een ellende
|
|
|