Wind zat tussen de 30 en 45 knopen, goeie vlagen er tussen en een behoorlijke stroming. en een klotsbak op het laatst. Niet echt de ideale test dag. Was af en toe meer overleven met een 8 meter. Vond de kite door die harde vlagen nerveus in de lucht. Het zal wel komen doordat ik er erg aan moest wennen in het begin. Vaar natuurlijk de laatste jaren alleen de Ozone Edges en die voelen met de wind van vanmiddag vertrouwder aan. dan de Velox.
Maar goed, de kite is voor hoog springen en dat deed de Velox meer dan prima. Voor mijn gevoel springt hij hoger dan de Ozone Edge en gaat als een raket omhoog of je wordt gelanceerd. Ook de hangtime is extreem, met een sprong van nog geen 10 meter 10.9 seconden zweven ,volgens de Woo . Ik heb niet mijn persoonlijke spring record verbeterd maar wel mijn hangtime record, 10.9 meter.
Conclusie : Meer varen om aan de kite te wennen. Beter en explosiever bij het springen dan de Ozone Edge. Extreme hoge hangtime. Misschien een maatje 7 meter erbij voor dagen zoals vandaag. Heb mensen gesproken die vonden het te hard waaien om met een 8 meter te gaan testen. Ik kon de kite met mijn 100 kilo wel houden maar een maatje kleiner (7meter) had beter geweest voor mijn gevoel.
Team Versus bedankt voor het testen, ik heb genoten !
PS Ik kreeg vandaag te horen van Dominique van Versus dat ik world wide (dus over de hele wereld) van de 810 riders van de Woo, nr 7 was geworden met een hangtime van 10.9 seconden en een sprong van 9.6 meter, ongelofelijk !!
Tja........ Velox maar inruilen voor de Ozone Edge ???
« Laatste verandering: Oktober 19, 2019, 08:42:53 door Haring High Richardt »