Ervaring St. Lucia Caribbean

Tim

Mei 24, 2005, 16:24:20
edit2Rapporteer  
Iemand ervaring met dit mooie eilandje. De foto's die ik kan vinden zien er goed uit, en dit lijkt me wel een goed plekkie om een paar weekjes door te brengen wanneer de temperaturen in NL weer gaan zakken.

Ik begreep al dat er een club mistral is te vinden, maar die windstatistieken van club-mistral vind ik altijd een beetje te optimistisch.

Thanks

huib

Antwoord #1 Mei 24, 2005, 17:02:22
edit2Rapporteer  
Het windseizoen in de Cariben ligt toch in onze winter dus als winterbestemming moet het best aardig zijn. Ik ben net drie weken terug van Barbados en daar was het ook veel minder dan de Club Mistral web site liet zien. Windguru klopte wel elke dag, maar dat kan ook toeval zijn geweest. Ik was er dus net te laat om echt goede wind te hebben maar ik heb wel elke ochtend met mijn 18 kunnen varen.
rocket man

Antwoord #2 Mei 25, 2005, 09:15:51
edit2Rapporteer  
Een beetje off topic:
Mega leuke plek, maar als ik jouw was zou ik er gaan duiken in plaats van kiten. Kiten kan je ook in Nederland. Ik heb nog nooit eerder een zo mooie onderwaterwereld gezien, zelfs de rode zee kan het niet toppen. In de buurt van de "deux Pitons" is een duikschool.
Tim

Antwoord #3 Mei 25, 2005, 10:12:16
edit2Rapporteer  
Dat is precies de activiteit/hobby van m'n vriendin dus dat sluit weer naadloos aan bij de kiteplannen!

Maar heb je daar nog kunnen kiten?
WaZuP

Antwoord #4 Mei 25, 2005, 11:02:13
edit2Rapporteer  
dominicaanse repubiek heeft in de winter juist niks wind dat zei jinne van brunottie en die heeft daar kite xcite zitten hij zei dat het beter was buiten de winter en dat is toch ook caribisch gebied.

Maar ja nu ik erbij nadenk kan het daar goed zomer zijn als het hier winter is zal nog maar eens een keer bellen.
rocket man

Antwoord #5 Mei 26, 2005, 10:37:37
edit2Rapporteer  
Dat is precies de activiteit/hobby van m'n vriendin dus dat sluit weer naadloos aan bij de kiteplannen!

Maar heb je daar nog kunnen kiten?

Toen ik er was, kite ik nog niet en ik ben dus niet naar spots gaan kijken. Ik zat in de buurt van de twee pitons en daar was het niet mogelijk. Misschien is er in het noorden van het eiland
een mogelijkheid.

Misschien heb je hier iets aan:

http://www.slucia.com/kitesurf/island___spot.html
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Mei 26, 2005, 12:58:37
edit2Rapporteer  
Bel Leo Beenhakker effe......... ??? ^ @#$ 8)sorry een beetje een flauwe bui, komt denk ik door de warmte
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.