ItsMe.Erik
|
Ja zeker druk en lekker gevaren. Ik was helaas wat later iets meer dan een uurtje kunnen varen daarna nam de wind behoorlijk af.
|
|
|
pimpoldi
|
Vandaag nog iemand op scheveningen noord kiten ? let me know: nul zes 46741viervier1
|
|
|
Bularoo
|
Waarschijnlijk rond half 4 naar de Zandmotor, dan hoog water en hopelijk meer wind. Lijkt nu nog niet veel te zijn..
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Weinig dagen met goede wind de laatste tijd. Is er iemand te vinden die gek genoeg is donderdag vanaf ongeveer zonsopkomst.. Tot 9:00 te kiten? Daarna moet ik helaas echt werken. Zandmotor lijkt me wel wat..
Edit.. De volgende ochtend ziet de donderdag avond er ook prima uit... Dat schept meer mogelijkheden!
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
Weinig dagen met goede wind de laatste tijd. Is er iemand te vinden die gek genoeg is donderdag vanaf ongeveer zonsopkomst.. Tot 9:00 te kiten? Daarna moet ik helaas echt werken. Zandmotor lijkt me wel wat..
Edit.. De volgende ochtend ziet de donderdag avond er ook prima uit... Dat schept meer mogelijkheden!
Eindelijk! Ik ga morgenavond ook, denk alleen niet dat ik doorloop naar de zandmotor. Gewoon op Kijkduin varen
|
|
|
delions
Geen avatar
|
Ik (beginner van 41) wil deze week als de wind een beetje meezit gaan oefenen bij de zandmotor.
Nog beginners die deze week rond 18:00 richting de zandmotor gaan om te oefenen.
Let me know.
|
|
|
Staal
Geen avatar
|
Nog beginners die deze week rond 18:00 richting de zandmotor gaan om te oefenen.
Gaat het waaien dan? Met wat er aan wind verwacht wordt mag je blij zijn als je kite uberhaupt de lucht in gaat.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Er zijn altijd genoeg beginners bij de zandmotor. Zeker ook als het maar een klein beetje waait.
|
|
|
Janver
Geen avatar
Logs: 0 | 77 uur
|
Hier ook een beginner.
Als er genoeg wind is en ik ben vrij, ben ik wel even te vinden op de zandmotor. Maar ik ben meestal niet gebonden aan de avonden.
Komende dagen ziet het er weer bedroevend uit qua wind. De meerdaagdse voorspelling van Windfinder kun je ook met een redelijke korrel zout nemen.
|
|
|
delions
Geen avatar
|
Ziet er naar uit dat het zaterdag en zondag wat meer gaat waaien. Zaterdag ga ik 's middags als het waait en zondag ben ik er waarschijnlijk al eerder.
|
|
|
Yoram
|
Zou zaterdag nog wel even rekening houden met de windrichting, kan best zzw worden en dan is de Zandmotor geen lekkere pot.
Mijn advies voor de beginners is dan om naar Rockanje te gaan!
|
|
|
Big Vin
|
Hoezo is het dan geen lekker spot, wind vlagerig ofzo?
|
|
|
Yoram
|
Ik neem aan dat de beginners toch wel iets in hun lessen hebben gehoord over aflandige wind?
Met zzw is het dus aflandig, dat levert dus ook een vlagerige wind op.
|
|
|
delions
Geen avatar
|
Maakt dat dan ook uit in de poel bij de zandmotor? Daar wil ik gaan oefenen en niet op volle zee.
|
|
|
Yoram
|
Blijft met zzw vlagerig in de poel, dat is niet lekker (het is niet voor niks dat de gevorderden kiter er dan niet te vinden is), maar moet je natuurlijk zelf weten. Enige punt, als je moet losgooien ben je je kite kwijt.
Rockanje is overigens een beginnersvriendelije spot.
|
|
|
|
sophiedepie
Geen avatar
|
Hee hoi!
Gaat er iemand toevallig zondag ochtend ergens kiten? Ik ga graag mee (ben een beginner, wel gelest, maar moet nog oefenen) ik hoop ervan te horen! Groetjes, Sophie
|
|
|
delions
Geen avatar
|
Iemand die zaterdagmiddag gaat kiten bij Rockanje of de Maasvlakte rond een uur of 13:00 uur?
|
|
|
Peter93
Geen avatar
|
ik ben op rockanje te vinden rond een uur of 11 denk ik, nog nooit geweest dus moet nog kijken of ik links of rechts ga
|
|
|
delions
Geen avatar
|
Ik ben er ook nog nooit geweest (beginner) dus wie weet zie ik je daar. Hoe herken ik je? Ik heb een Airush Flow 14M en ben bijna 2 meter met een kale kop
|
|
|
|
|
Janver
Geen avatar
Logs: 0 | 77 uur
|
Vanaf ongeveer 12 uur sta ik met een vriend op de Zandmotor. Nog even mijn laatste administratie bijwerken, dat kan helaas niet wachten.
|
|
|