Tim_GTS5
|
Dat worden morgen epische megaloops op IJmuiden ! Gopro gaat mee
|
|
|
@LaurenS
|
Ik weet het niet hoor morgen ,windfinder zegt veel wind en guru en KNMI hebben het over woensdag .Ik hou me vast aan Tobias ,die geeft ook de woensdag meer wind....Heb alleen Theyr niet gechecked We wachten af Morgenmiddag vrij en woensdag vrij genomen dus dat zit wel snor
|
|
|
|
audi
|
Ik ga morgen middag naar Andijk Flysurfer komt daar met hun test materiaal en ik wil wel eens een flysurfer kite proberen.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ff kijken wat het weer gaat doen ik denk morgenmiddag wijk de wind wordt noord - noord west. woensdag ijmuiden als het nog waait smiddags
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen voldoende wind hoor Peet! Ik ga morgen ff op Muiderberg spelen en neem de wizmount mee. Eens kijken wat dat voor beelden op gaat leveren. Woensdag geeft hij alleen 's morgens een lekker windje aan(guru wrf 9km). Mss dan ff Ijmuiden of toch maar weer M'berg.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag maar even kijken,Wijk of ik zoek het hogerop....redelijk N...hopen dat ie de 30 ergens aantikt
|
|
|
prokiter
|
Iemand nog tips om morgen naar toe te gaan? Voorspellingen verschillen een beetje en moet een eind rijden. Als ik teminste vrij krijg Wil wel beetje lang door kunnen varen. Sommige voorspellingen geven wind tot 2 a 3 uur op. Gr Arwin
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag gaat um niet worden , richt mijn pijlen op woensdag
|
|
|
joosie
|
Pro-kiter, de keuze is reuze wind Noord overdag namiddag/ avond Noord-noordwest Zee: Ijmuiden of wijk aan zee Ijselmeer: Medemblik of Andijk Andijk vandaag: TESTDAG Location for the FLYSURFER - EU Test & Demo Tour stop of tomorrow (Tuesday 8th of July) is Andijk, the Netherlands (Recreatiegebied Vooroever). The wind starts off well during our testival
http://vimeo.com/69308014
|
|
|
prokiter
|
De ene voorspelling zegt wind hele dag. En dan super forcast of 9km voorspelling zegt vervolgens dat het na 11 a 12 uur op is.....wat nu te geloven hè. .....umhhhh
|
|
|
|
prokiter
|
Die pagina herkent mn mobiel niet.
Maar bedoel morgen.
|
|
|
audi
|
Ik ga vandaag ook niet naar Andijk. Veel regen met onweer en windstoten.
|
|
|
salvo
Geen avatar
|
ik zit te twijfelen ... strand horst of muiderberg voor een laat sessie ???...
|
|
|
Giertje
|
Ik zit vanavond gewoon voor de buis. de finale wordt toch gewoon Nederland Duitsland.
|
|
|
|
|
|
|
Mirjam
Geen avatar
|
Hallo, Vanmiddag op Wijk aan Zee sprak de reddingsbrigade mij aan, of ik het volgende even onder 'de kiters' wilde delen. Bij deze: De reddingsbrigade Wijk aan Zee heeft gisteren een tas met pomp gevonden. Denk je van ' nou , die zou wel eens van mij kunnen zijn' .. kun je hem afhalen. Einde bericht. Was trouwens heerlijk bij de Bunker vandaag. Groetjes Mirjam
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Vandaag voor het eerst een korte downwinder gemaakt. 1 auto in Wijk aan zee en 1 bij Alhola geparkeerd. We begonnen bij Wijk en bijna 3 uur gevaren met de 12m totdat de pier in de weg stond. Is een leuk stukje wat makkelijk te doen is met 2 auto's.
|
|
|