arvidnl
|
Ja waar gaat iedereen heen? Ik ben Morgen de gehele dag vrij. Waar gaat iedereen kiten? zat ook te denken aan wijk. maar Andijk is voor mij ook een optie.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag voor het eerst een korte downwinder gemaakt. 1 auto in Wijk aan zee en 1 bij Alhola geparkeerd. We begonnen bij Wijk en bijna 3 uur gevaren met de 12m totdat de pier in de weg stond. Is een leuk stukje wat makkelijk te doen is met 2 auto's.
Wow, 3 uur over dat stukje? Dan ben ik ondertussen in Noordwijk
|
|
|
FlyingHigh
|
Als er genoeg wind staat ga ik naar Muiderberg, anders pak ik Ijmuiden met NW. Moet er wel genoeg wind staan, want hij is al wat naar beneden bijgesteld.
|
|
|
@LaurenS
|
Net terug van Wijk bunker, 2,uur helemaal alleen gevaren,wat een rust , later kwamen er meer badgasten , weer zalige 4 uurtjes gehad met een goede 22 plus knopjes , morgen IJmuiden...yeeehhaaaaa @ Herman ,gewoon komen ,je weet niet wat je mist met NW ,en net die extra knoopjes meer .Uurtje of 10 daar
|
|
|
FlyingHigh
|
Ok, je hebt mij weten te overtuigen. Rong 10 uur daar. Nu ff verder afstraffing Brasil kijken. Die worden ff afgeplast zeg
|
|
|
@LaurenS
|
Echt he , had 3-0 voorspeld maar dat is wat meer geworden tot nu toe
|
|
|
FlyingHigh
|
Zonde hè, je zit er NET naast . 6-0 inmiddels..pfff. Wordt wel weer kraker van een finale Ned-Dui Komt die beker iig weer in Europa
|
|
|
prokiter
|
Wat een wedstrijd indd......pffff.
Twijfel voor morgen nog tussen Wijk en Andijk. Beide (te) lang rijden.
Moet wel gewoon windzekerheid hebben. Het liefste lekker knallen met mn 8m2.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een wedstrijd indd......pffff.
Twijfel voor morgen nog tussen Wijk en Andijk. Beide (te) lang rijden.
Moet wel gewoon windzekerheid hebben. Het liefste lekker knallen met mn 8m2.
Die wind is er wel.
|
|
|
arvidnl
|
staat nu al 25 knopen op ijmuiden volgens actueel weer. met uitschieters naar 35 knopen. wind genoeg dus :-) gaan er nog mensen naar andijk?
bestemming twijfel ik nog steeds. andijk of ijmuiden. eerst maar ff ontbjten en dan zie ik wel.
|
|
|
@LaurenS
|
Bij twijfel niet doen
|
|
|
|
arvidnl
|
Bij twijfel niet doen ijmuiden it is! ff de laatste spulletjes pakken en dan ga ik rijden.
|
|
|
|
arvidnl
|
Vaar met de rally 7 mtr. Zie je zo
|
|
|
japo
Geen avatar
|
vanuit de nachtdienst gelijk door naar muiderberg..eerste uur heerlijk alleen. goed overpowerd met de 9. zo gemist deze wind. nu slapen. voor de wakkere vogels, veel plezier
|
|
|
joosie
|
Heerlijk wat een super windje op Andijkie helemaal top met de 7m en gezellig met de kiters die er waren hoppa hoppa nu weer richting het werk vanavond hopelijk nog tussendoor ff oranje kijken
|
|
|
TBK
|
Was zeker lekker op Andijk Joost ! 8m eindelijk voor het eerst uit de tas ca 25-30 knopen, helemaal top! Meer van dat soort dagen !
|
|
|
sophiedepie
Geen avatar
|
Hallo Allen - ik ben nieuw in dit topic, ik wil graag kiten, dus als ik eens met 1 van jullie mee kan lijkt me dat plezant! ik woon in amsterdam trouwens en ben nog een beginner.
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
@sophiedepie
Ik ga er even van uit dat je les hebt gehad en eigen materiaal hebt. Mocht dat niet zo zijn dan lijkt het me handig om even contact te leggen met een van de scholen die lesgeven op de locaties in NH. Gewoon met goede beginnerswind naar schellinkhout of medemblik gaan. Ik ben ook zo begonnen en als je even iemand aanspreekt om je kite op te laten en wat over de spot te vertellen kun je zelf zo aan de gang. Vaak wordt er dan ook nog wel een oogje in het zeil gehouden. Voor het neerlaten is er ook altijd wel iemand die even een handje wil helpen.
Ik zou wel de drukke weekenddagen even ontwijken want dat is als beginner echt niet relaxt.
|
|
|
|
|