the littleman
|
Jep Andijk met Joosie en Roaldrond half 11
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik sla hem denk over vandaag. Ga straks eerst een potje voetbal kijken bij me zoon.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Theo zeg dan niks... Half 3 @ bunker.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer lekker op Wijk, flinke bakken af en toe en natuurlijk weer wat gesloopt . Strap afgescheurd...ach ja Morgen weer een daggie, zal lekker rustig zijn. Iedereen weer aan het werk
|
|
|
Giertje
|
Peter je sloopt ook alles! Ook op Edam was het weer goed te doen top middag met het zonnetje er bij maar wel heel rustig. Richard ook veel plezier vandaag.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wijk bunker van 12 tot 3 met de 11 ongeveer 20 knopen ging wel lekker wel veel stroming binnen een paar sprongetjes was ik bij de pier
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja..weer een mooi dagje gemist .maar lekker gelopen in de altijd gezellige Dam tot Dam Door de pittige wind wel 2 min langzamer dan vorig jaar maar 1.17 uur is ook netjes voor een old timer als ik .. ..... nu weer volledige concentratie op het kiten ...laat de wind maar weer komen.
|
|
|
Giertje
|
Toptijd Frank en per kalenderjaar 2 min erbij is niet verkeerd. HEEFT DUS NIETS MET DE WIND TE MAKEN!!!!!!!!!!!
|
|
|
PeeWee
|
Het was weer een waar zoutwater avontuur. Toch wel andere koek om strapless in flinke golven bij de bunker te spelen. Enkele golven lekker kunnen rippen maar de meeste tijd toch een beetje harken . See joes
|
|
|
|
Ro@ld
|
Wat een heerlijk dagje vandaag op Andijk
|
|
|
the littleman
|
Hij was super vandaag op Andijk en ik ken dankzij board met boots een nieuwe truk! Het was een 3 dubbele radslag zonder het water te raaken met eind plonts;)
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Knappe jongen wanneer je die kan herhalen. Maar je andere crash zag er ook mooi uit
Was een heerlijk daggie lekker met de 9 gevaren
|
|
|
|
|
Ro@ld
|
Zag er super uit partick je dubbel flikflak met eind plons
|
|
|
Peter G
|
Morgen Bunker rond 9.30 voor de vroege vogels die later kunnen beginnen met werk.....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen Bunker rond 9.30 voor de vroege vogels die later kunnen beginnen met werk..... Ga zometeen ook het water op,wind is wat meer NW dan gister dus perfect voor IJmuiden en lekker hard. .Als het niet hoeft ga ik liever niet naar de bunkert.ik vind die stroming best irritant laterzzzzz
|
|
|
Peter G
|
Ga zo naar Andijk
|
|
|
|
sophiedepie
Geen avatar
|
Hi Guys
ik wil morgen of donderdag of vrijdag graag ff naar ijmuiden, kan ik wellicht met een van jullie meerijden?/ ik woon in amsterdam west.
Groetjes!
|
|
|