|
Tim_GTS5
|
IJmuiden met NW natuurlijk, even kijken of ik nog ga...
|
|
|
|
|
pewpew
|
waar naartoe dan? wel workum?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Eindelijk vakantie ... .ruim 1.5 week ...maar het ziet er niet goed uit om te surfen . ..vandaag afnemende wind en er komt vanaf zaterdag een vorst/kouperiode aan . we zien het wel ...maar iedereen een prettig kerstfeest gewenst
|
|
|
onderaqua
|
Fijne dagen toegewest iedereeen en sneeuwkettingen er maar onder.
|
|
|
Triple-T
Geen avatar
Logs: 0 | 127 uur
|
Workum is ook wel goeie optie alleen heeeel laag water daar
Ik was daar gisteren nog en is geen laag water hoor het water staat zelfs hoger dan in de zomer, want de zandbank ligt onder water.
|
|
|
Wanda
|
Zo even een kerstsessie op Andijk, hij was lekker met 6 man op het water Fijne kerstdagen en eet smakelijk!!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Workum was lekker met de tien, af en toe zelfs overpowered Geen problemen met laag water en met een man of acht lekker rustig, zelfs de lunch buiten in het zonnetje genoten
|
|
|
pewpew
|
was mooi dagie zo. allen prettige feestdagen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op Workum, met een overpowerde 11 meter en een heerlijk zonnetje, achteraf beter de 9 kenne pakken Begonnen met 3 man op het water (iedereen zat nog in de kerk) en vol gas. Pauze met een heerlijk zonnetje op het strand even sjiellen en Raymond V uit El Gowna weer gezien Uurtje terug rijden en op de afsluitdijk even vol gas 180 km kon net , Straks even het kanaal voltrappe met het kerstdiner
|
|
|
Giertje
|
Als ik je vrouw was stond je vanavond op het kerstmenu.
|
|
|
|
Kemperman
|
Zaterdag ochtend lekker naar Medemblik. Wat een voorspelling.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja bizar hard die oostenwind ,tot een knopie of 35 .Wel koud,gevoelsmatig minus 5 graden brrrrrrr ,Ik weet het nog niet of ik mijn warme holletje ga verlaten
|
|
|
|
Kemperman
|
Voorspelling is 26-36 knopen met natte sneeuw. Loopen in de sneeuw is ook iets bijzonders wat ik nog niet eerder heb meegemaakt.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgen waarschijnlijk ook Mblik, ff zien of we de 9 nog onder controle kunnen houden.
|
|
|
mocem
|
Word morgen wel fris voor de wetsuit.
|
|
|
|
Arjee
|
Wel lekker zo een dagje zonder wind, hoef ik niet steeds zenuwachtig naar buiten te staren....
|
|
|