PeeWee
|
Was toch weer lekker op Schellie.
Zonnetje, beetje wind, gezellie.
See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend alleen nog wat wind ...na 12.00 is het over .. Ik ga maar weer terug in mijn winterslaap...
|
|
|
|
Kemperman
|
Morgenochtend vroeg nog mensen naar Schellinkhout of Edam?
|
|
|
|
Kemperman
|
Morgen zien de voorspellingen er in ieder geval beter uit.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen wordt niks hoor, volgend weekend kijk ik naar uit ! Beter kijken jullie naar Nederlandse voorspellingen dan naar Amerikaanse (windfinder) voorspellingen , hoe vaak moet ik het nog zeggen http://www.buienradar.nl/pluim
|
|
|
|
|
zwafra
|
Nou ...ik zie toch weer wat wind op mijn favoriete weersite voor morgen ..misschien weer eens een sessie op Edam
|
|
|
Kemperman
|
17-21 knopen volgens de 10min waarneming! Wie gaat er nog naar Edam toe?
|
|
|
|
zwafra
|
Bedankt voor de info ....even mijn spullen verzamelen en dan richting Edam ben er om 11.30 uur. See you
|
|
|
Big Vin
|
welke site kijk jij dan op frank?
|
|
|
zwafra
|
Net weer terug van Edam ....er staat een strak windtje zeker zo, n 20 knp ....maar het was echt takkenkoud ...slechts een graad of 2 en er was niemand op het water. Toen maar weer naar huis gegaan.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
rechts van haven 2 man bezig strandje waar kitefeel vaak te vinden is waren we met 4 man
|
|
|
zwafra
|
Ik ben er zo, n 15 min.bij het strandje (noordzijde )bij de camping geweest en geen kite in de lucht gezien .. Het strandtje bij kitefeel ben ik niet geweest. Hopelijk snel weer een ZW windtje dat is meestal voor de temp.weer wat aangenamer.
|
|
|
|
Arjee
|
Vanochtend gevaren op Medemblik, lekkere wind en een man of 5 op het water. Maar idd heeeel erg koud!!!!
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nr 2 bedoel je Topperrrrrrrrrrrrrr Je hoor Ries wat jij wil, neem nog een neut
|
|
|