|
TableTopje
|
Ga het ook maar weer proberen... Pijnstillers erin en gaan!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer gezellie op Schellie .. ..wind was best pittig voor een 11mtr in het begin, later nam hij langzaam af. kan toch weer ruim 2 uurtjes bijschrijven..... Voor morgen word er weer echte wind verwacht .
|
|
|
pewpew
|
Het is nog rustig hier. neem aan dat er wel mensen gaan kiten morgen?
|
|
|
Tony-G
|
Inderdaad was weer lekker dagje op mooiste spot in noord Holland ???? . Frank zo te zien morgen wordt veel slechte weer voorspeld . Ik ga eerst werken denk ik en volg ik het weerbericht . Misschien toch een late sessie .
|
|
|
pewpew
|
twijfel zelf nog tussen schel en wijk aan zee. ook nog eens de tijdstippen
|
|
|
the littleman
|
Ik ga voor een vroege sessie op schellie
|
|
|
Erik_v_R
|
Ik ook, verwacht om 8 uur op Schellinkhout te zijn.
|
|
|
|
pewpew
|
En waait het al?
|
|
|
the littleman
|
Lijkt nu te gaan wapperen;) nog ff een bakkie en dan naar schellie
|
|
|
zwafra
|
Het wordt een onstuimig dagje ...in de middag onweersbuien met zware windstoten ..goed opletten dus . Ik ben er om een uurtje of 11.00
|
|
|
pewpew
|
ik ga eerst nog langs vandenberg. zie je wel op schel
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooo lekkere ochtendsessie op Schellie. Zonnetje, lekker warm windje en zeker in de vroege ochtend nog weinig man op het water. Uurtje geleden was het al wat druk, met een mannetje of 50 op het water.
See joes
|
|
|
Langbeest
|
Noodweer hier in Zeeland
|
|
|
Arjee
|
Wie o wie maakt me blij, me zwager is vanochtend zijn opgerolde bar op Schellinkhout verloren midden op het water. Nu zal je denken hoe kan dat nu....... Nadat de Kite lek was geraakt heeft hij op het water zijn bar opgerold en is hem vervolgens verloren. Mocht iemand hem gevonden hebben hoor ik het graag. het gaat om een Ozone 50 cm bar.
|
|
|
PeeWee
|
Tsjee dat is knap (sorry). Ik zag hem al door het water lopen op zoek naar iets. Ik dacht dat ie een Gopro of een vinnetje verloren was. Ik zat zelf thuis aan een broodje toen ik opeens een inval kreeg dat ik mijn bar (ook een ozone ) niet had opgerold. Snel terug geraced naar Schellie en half opgerold aangetroffen op het grasveld. Pfffffffff scheelt weer een paar honderd eurie. Trouwens nu de eerste onweersklap in Hoorn. See joes
|
|
|
|
|
|
DM2008
|
Lekker gevaren op schel, tot de wind wegviel en het onweer kn aantocht. Hopelijk morgenavond een vervolg!
|
|
|
Erik_v_R
|
Heerlijk gevaren van 9 - 12. Lekker stabiel windje. Eerst 2 uur met de 11.5, laatste uur met Roeland's 9..
Onweer, luchten en regen (kreeg een waterval over mijn voorruit) waren erg indrukwekkend op de weg terug.
Wind is trouwens nu flink aan in A'dam.
|
|
|
zwafra
|
Apart dagje vandaag op Schellie ... eerst in de ochtend een lekker windtje genoeg voor mijn 7 mtr daarna zakte de wind in maar ik kon nog net een beetje blijven varen en om een uurtje of 13.30 flinke hoos buien en de wind viel helemaal weg... Maar toen na zo, n uurtje de buien wegtrokken ging de windmachine aan....een dikte 35/40knp had mijn handen vol aan mijn 7 mtr en we hebben toch nog even lekker kunnen knallen..
|
|
|