Goede dag kiters, is er iemand die in Schellinkhout woont en uitzicht heeft over het water. Of wellicht een familielid vriend oid.
Lijkt mij giga handig om daar een webcam op te richten zodat je thuis kan zien of er gekite wordt en hoe druk het is. Denk dat er wel wat mensen zijn die dat met me willen bekostigen toch? Zijn er ideeën suggesties
Met wat reclame op de webcam voor de midgetgolf en lekker eten voor de kiters moet dit geen probleem zijn
Even een praatje maken met Astrid en Dirk die al sinds de jaren 70 op Schellinkhout staan met verhuur van windsurfspullen moet dit allemaal goed gaan komen
Ik ben net mn trapeze vergeten op schellinkhout. Heeft iemand m toevallig meegenomen? T gaat om een mystic youri zoon met een witte naish safety leash.
Genoten op wijk met de 9m2 , mooie golvies die binnenkwamen ,alleen was de periode aan de korte kant voor de rest topsessie met aansluitend een diner bij Aloha met gezellige badgasten....
Goede dag kiters, is er iemand die in Schellinkhout woont en uitzicht heeft over het water. Of wellicht een familielid vriend oid.
Lijkt mij giga handig om daar een webcam op te richten zodat je thuis kan zien of er gekite wordt en hoe druk het is. Denk dat er wel wat mensen zijn die dat met me willen bekostigen toch? Zijn er ideeën suggesties
Workum gisteren was heel mooi, lekker weer en ging prima met 9meter.
Is echt een mooie spot vlak water, wel oppassen voor de zandbank, maar echt mooi.
Tot de onweerswolken kwamen, dat wel. Net voor de regen in de auto. Er is ook een nieuwe surf-winkel-shop-bar aan het strand, die ze afgelopen winter een mooie restauratie en uitbreiding hebben gegeven: Soal Surf & Beach