Wijk Bunker was leuk (15:00 - 18:00), wel helaas ook een crashje waarbij mn kite door zichzelf heen was gedraaid door de golven en ik niet weet hoe je dat moest oplossen.
Kan dat uberhaupt? Oplossen als de kite om zijn eigen lengte-as een rondje heeft gedraaid?
Dus safety getrokken. en op de kant alles opgerold. Was natuurlijk afgaand water, heel erg blij met die gozert met groene pak met Kahoona kite die mn boardje had opgepikt halverwege Engeland! DANK!
daarna nog f lekker heen en weer gegaan met 11m en zoëven kites thuis opgedroogd. Nu weekendje kiteloos Vlieland. Ook leuk!
Hier in Portugal ook volop wind. Goed dat ik mijn spullen niet heb meegenomen. Anders was ik de hele dag pleite. Hadden de dames niet echt heel blij mee geweest. Hahaha, tot over een paar weken heren
Ja true, maar weet niet welke en heel die travelbag meenemen vind ik iets teveel werk Daarom deze week al 3x gekite
Ik heb trouwens video gevonden over inverted lines trick. Blijkbaar had ik nog wel gewoon kunnen relaunchen als de bridles / lijnen niet over de kite heen sneden. Het voelde alleen niet lekker toen ik dat probeerde, leek net of ik geen controle had en of de lijnen omgedraaid reageerden...
Vandaag me kite (10m) maar even opgestuurd naar Kitecare, zag gister dat er een naadje op de leading edge begon los te raken en een lichte bobbel in de leading edge.
Eindelijk weer weekend .. .en zondag ziet er weer goed uit.. Kwam nog een leuk plaatje tegen voor kiters die vakantie houden in mooie warme oorden waar soms gevaarlijke visjes op de loer liggen ...
Helaas zelf geen auto beschikbaar morgen. Mocht er nog iemand langs langedijk komen en mij wil meenemen hoor ik het graag . Betaal uiteraard mee aan benzinekosten
Helaas Rik, ik ga vandaag een daggie met me broers en zwagers een daggie de hort op En me 10 is in de reparatie dus dat komt weer goed uit, veel plezier allemaal he
Helaas Rik, ik ga vandaag een daggie met me broers en zwagers een daggie de hort op En me 10 is in de reparatie dus dat komt weer goed uit, veel plezier allemaal he
toch bedankt . En veel plezier.
Denk inderdaad dat de meesten beter naar wijk kunnen gaan. Zeker als je op windyty kijkt
Van half 1 tot half 4 op Wijk aan Zee gevaren met de Rebel 12 m2 voor Aloha. Vanaf het eerste moment vol power, lekker kunnen springen voordat de grote massa kwam. en nu naar de Griek,