|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Coast2coast is vooral heel lang een kant op varen, dat kun je niet simuleren met wat heen en weer varen op een klein stukje.
ha evan, heb je natuurlijk gelijk in ik ben nerd en bouw appjes, was nu eens benieuwd wat je nou echt aflegt, en dit was een erg korte sessie. Lijkt me idd ontzettend zwaar om 20 kilometer op 1 been te staan, af en toe afwisselen met toeside? Heb je hem gedaan de C2C? Kun je beter een keertje naar Scharwoude heen en weer varen heb je dat weleens gedaan? ik zie dat het 3x heen en weer is en dan heb je de C2C afstand
|
|
|
|
|
Eltimm
|
Heb ook een woo gekocht, maandag op Wijk gevaren en 'sprongetjes' van 2.2-2.6 meter. Heb niet gesprongen, dus zo hoog ga je als je met snelheid op een golfje schanst Er komt nog iets groot aan, maar dat loopt al een paar dagen te verschuiven voor zondag/maandag/dinsdag...
|
|
|
MAL
Geen avatar
|
ha evan, heb je natuurlijk gelijk in ik ben nerd en bouw appjes, was nu eens benieuwd wat je nou echt aflegt, en dit was een erg korte sessie. Lijkt me idd ontzettend zwaar om 20 kilometer op 1 been te staan, af en toe afwisselen met toeside? Heb je hem gedaan de C2C? Appjes bouwen?? Kan je geen kitehigh Noord holland forum / wind voorspelling app in elkaar schroeven?
|
|
|
SanderRotterdam
Logs: 0 | 34 uur
|
Hoi allen,
Even een vraag aan de experts van noord holland. Ik ben dit weekend in het noorden te vinden en zie nu dat er een lekker windje aan gaat komen zondag. We gaan ergens op een camping staan met me busje maar weten nog niet zeker waar en ik wil het even af laten hangen van de spot. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het O/OZO.. Wat is dan de beste spot? Ik kite normaal Kijkduin/zandmotor of daar op zee als het te druk is of ik zak af richting zeeland.
Alvast bedankt voor de tips en misschien tot zondag (hopen dat de voorspellingen kloppen).
Groeten Sander
|
|
|
|
Rule
|
Psst een Rotterdammer?? Dan zeg ik Petten, beste spot bij oostenwind Ff serieus, als je toch gaat rijden is Texel misschien een optie voor je. Anders Enhuizen/Medemblik, waarbij Enkhuizen de leukste binnenstad heeft om de rest van t weekend door te brengen. Ben wel benieuwd hoe Medemblik is bij ZO-wind? Lijkt er niet op dat het puur O wordt zondag.. Edit: Edam is ook prima idd en heeft ook n leuke binnenstad + naast Volendam. Wel ramvol toeristen.. Zou dit weekend wel eens kaasfestival oid kunnen zijn, weet niet of je er dan wilt zijn.
|
|
|
SanderRotterdam
Logs: 0 | 34 uur
|
Hahaha petten!! Maak nu al vrienden Zat idd naar Enkhuizen te kijken! Dus goed om te horen dat dat een goed optie is! Texel zou ook kunnen maar even kijken hoe ver we komen oud busje dus lekker rustig aan! Ik hou het hier ook wel even in de gaten misschien dat ik nog mensen tref is altijd gezellig! Voor nu alvast bedankt!!
|
|
|
Neliz_the_great
Geen avatar
|
Ik dacht er aan om zondag even naar Edam te gaan. Is dat een beetje een knappe spot?
Zat op google maps te kijken maar vroeg mij af wat nou precies de spot is. Net boven de haven cq boven de camping of dat strandje daar weer boven.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Edam is geen "knappe"spot..je heb er 2 locaties de Noordzijde en de Zuidzijde ,ik zelf ga meestal naar de Noordzijde (bij de camping) daar is een klein smal strandtje om te starten tussen de schapen..... maar met 10 kiters is het er al druk en waarschijnlijk a.s zondag zijn er ook nog eens veel badgasten ......bij de noordzijde is wat meer ruimte maar op het water vind ik het wat minder.... Voor mij is het maar 10 min rijden daarom vaar ik er vaak met Oosten wind maar een topspot vind ik het niet .. Moet zelf nog even kijken waar ik heen ga ..
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
komende dagen wordt weer lekker wel weer weinig tijd helaas.Morgen dan maar extra lang genieten
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Waar verwachten jullie morgen de minste wind? Of zal het op de verschillende binnenwater spots niet zo veel schelen? M'n vriendin is met onze kleine maten op vakantie, en de voorspelling ziet er wat stevig uit voor m'n kleinste maat.
Edit: vroeg gaan lijkt me de beste optie, tot een uur of twaalf waait het nog niet zo hard.
|
|
|
denmen
|
Ik hoorde iets over een spot in Amsterdam ijburg, weet iemand daar iets van?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Spot voor zeer gevorderde kiters, aflandige wind, bos downwind waar de bomen tot aan het water staan, diep water, veel gasten met hoog niveau die verwachten dat jij ook kan kiten. Beginners hebben er niks te zoeken en kunnen beter naar Muiderberg/Edam gaan.
|
|
|
Eltimm
|
Spot voor zeer gevorderde kiters, aflandige wind, bos downwind waar de bomen tot aan het water staan, diep water, veel gasten met hoog niveau die verwachten dat jij ook kan kiten. Beginners hebben er niks te zoeken en kunnen beter naar Muiderberg/Edam gaan. En ook nog paaltjes/hekjes/bankjes waar de niet gevorderde kiter lekker hard tegenaan kan knallen...
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Zit aan het celuwemeer bij biddinghuizen. Weekendje lowlands. Met camping ah meer. Jammer dat er niet gekite mag worden ofm natura2000 want erg mooie plek. Wel waterski surf en jetski. Maar goed Dat is iets anders natuurlijk
|
|
|
|
Karst71
|
Hey Allen. We staan momenteel op camping in Castricum. Wat is een goede plek om te kiten met ZO?
Is Schellinkhout OK?
|
|
|
the littleman
|
Wind is Oost!! Dus Hondehel,enkhuizen of Medemblik. Vandaag ff met de woo klooien;)
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Waar ga jij Patrick?
Ik zie dat het nu Oost is, wordt Z-O, gezien verwachte drukte twijfel ik tussen Medemblik en Enkhuizen
|
|
|
|