Arjee
|
John je maakt heel wat los in de kite wereld, als ik op Schell aan kom groeten ze me met de militaire groet super leuk, maar pas op wat je op de volgende foto uitbeeldt want ze doen alles na.
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
John je maakt heel wat los in de kite wereld, als ik op Schell aan kom groeten ze me met de militaire groet super leuk, maar pas op wat je op de volgende foto uitbeeldt want ze doen alles na.
Haha, we zullen eens wat leuke moves verzinnen dan Have fun
|
|
|
|
audi
|
Hij was weer lekker op schel. Niet spannend maar wel veel ruimte om de backrol te oefenen.
|
|
|
the littleman
|
Tja wij zitten allemaal op Texel, dus ruimte zat op schellie.
|
|
|
FlyingHigh
|
Veel plezier daar op Texel gastuhhh. Iig lekker weer Gisteren ff in de ochtend gevaren. Woo op 8,1 m gezet Mooi voor de regen alles weer in het autootje gekregen en nog ff lekker zitten spotten in de auto.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
morgenmiddag word er voor het Noorden een matige NNO wind voorspeld ..genoeg voor te kunnen kiten Niet echt goed voor bij paal 17 (Texel) ...maar je kan wel mooi bij de vuurtoren kiten . Veel plezier .. Hier het plaatje voor morgen.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Andere windvoorspellingen geven juist alleen langs de kust en waddengebied wind aan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Edam toch zo, n 1, 30 uur kunnen kiten was geen topsessie ,ik was ook de enige kiter op het water ..maar was toch weer even lekker.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Yep net ff te weinig ik had een low wind sessie op Medemblik vanochtend . Morgen en dinsdag ook nog vrij dus miss zit er nog een sessie in
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
ja john en arjee dat was ik idd ik haalde even de fotos door elkaar. saluut! morgen lijkt oke voor WaZ bunkerings?
|
|
|
KiteFEEL
|
Robby Naish gespot bij rtl late night!
|
|
|
the littleman
|
Die gaat morgen ff lekker naar schellie;) Ik ook trouwens.
Hoelaat ga jij Henk? En waar?
|
|
|
|
the littleman
|
Ik ben daar rond 1 uur, dan gaat mijn dochter weer naar school;)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Goed nieuws voor de kiters van Schellinkhout: De kerk gaat open voor surfers! Surfers mogen binnenkort waarschijnlijk omkleden, spullen opslaan, opwarmen en naar het toilet in de Martinuskerk in Schellinkhout.
Lees de rest morgen in het Noordhollands Dagblad...
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Top idee! Kitesurfing is my religion. En ik ben vast niet de enige.
Grappig dat juist dit kerkje zich als eerste bekeert. Mijn ouders zijn er getrouwd, ik ben er gedoopt mijn opa was er soms voorganger en ligt er achter begraven.
Lijkt me goed wanneer kiters initiatief nemen tot een collectebus in de kerk of i.d. om kleine bijdrage te leveren aan onderhoud van de kerk. Ik stop er met liefde elke keer een paar euro in.
|
|
|
|