|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
13 knoop op schellie. Niet gevaren wel webcam talk bij de midget gedaan dus toch ok.
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Blij dat ik dit weekend dan niet alleen sta! Hoelaat zaterdag? Ziet eruit alsof je de nieuwe Rebel weer van stal kan halen
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hallo Landgenoten morgen nog liefhebbers naar Wijkiki het gaat waaien op vrijdag niet te gelovuh op me vrije dag.
|
|
|
roelandp
|
Hallo Landgenoten morgen nog liefhebbers naar Wijkiki het gaat waaien op vrijdag niet te gelovuh op me vrije dag. Ja ik kom met Jaco de vliegende Czech naar de bunker, uiterlijk 11 uur vertrekken ziet er mooi uit.
|
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
roeland ik zie elke dag langskomen dat je gaat kiten! hoe doe je dat:P ben jaloers!
|
|
|
roelandp
|
roeland ik zie elke dag langskomen dat je gaat kiten! hoe doe je dat:P ben jaloers!
bromtor ik had al 2 weken niet meer gekite hoor daarvoor was het wel gekkenhuis .... zelfstandige computeren -> werken op windloze dagen
|
|
|
|
DM2008
|
Hoop mensen al bij de bunker! Ik zit gvd op kantoor...
|
|
|
audi
|
Morgen maar weer een paar uurtjes op schel spelen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer lekker, met Harinkie op Wijkiki met de 10, wel een klotsbak maar het zonnetje er bij was helemaal goed Morgen een daggie zoet water happen
|
|
|
kaaskop83
|
morgenochtend vroeg naar schel nog meer mensen die er rond 9 uur zijn ?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ik ga rond 12 denk ik. Vanmiddag weer heerlijk weertje voor december redelijk windje voor de 11
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen ook een uurtje of 12 op schell... .eerste even langs de bandenboer voor 4 nieuwe bandjes.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ook in de ochtend van de partij maar nog geen idee hoe laat ergens tussen 10.00 en 12.00. Hangt van de gezelligheid van vanavond af ;-)
|
|
|
PeeWee
|
Morgenmiddag weer eens een uurtje naar Schellie.
See joes
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Altijd maar weer dat saaie vlakke schel, Wijkie pier maar weer hoor Morgen misschien weer eens de Gopro mee zien jullie wat je mist
|
|
|
Arjee
|
A joh spaar je de moeite, de gezelligheid van Schellinkhout daar kan geen golf tegenop
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben iig mijn zeventje uitlaten op Wijk , ieder zijn ding
|
|
|
|