gyttja
|
Het leek wel lente, heerlijk met die zon. Het water is wel fris, maar ja gewoon niet teveel vallen haha.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Wel benieuwd waarom jullie magic-ed gyttja voor ijmuiden/slag kozen gisteren... Was dit toevallig of bewuste keuze? Kijken of ik er wat van kan leren... Thats all
|
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Inderdaad, zo simpel is het Noord in de richting -> IJmuiden Z in de richting -> Wijk pier pal west -> als er tijd is ouddorp of iets dergelijks
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben er al een tijd niet meer geweest Ijmuiden en dat is echt jammer. Altijd mooie sessies gehad En................... tot 1 april de eerste 4 uur gratis parkeren, scheelt op een dag toch 2 familiebakke kibbeling en 1.5 haring met een zoot uien
|
|
|
ErikFanatic
|
Ben er al een tijd niet meer geweest Ijmuiden en dat is echt jammer. Altijd mooie sessies gehad En................... tot 1 april de eerste 4 uur gratis parkeren, scheelt op een dag toch 2 familiebakke kibbeling en 1.5 haring met een zoot uien disclaimer, alleen op werkdagen! In het weekend is het namelijk wel betaald parkeren. Die verassing gaf mij toen enkel de nasmaak van ui.
|
|
|
roelandp
|
oke dank allen voor de uitleg. Ik vond m wel lekker om flinke rakjes te heen-en-weren op Wijk met het NW erin, wel ruim voor de pier gestopt en durfde niet over links al te veel aan de bar te trekken omdat het strand snel dichtbij kwam. Ijmuiden vorige week vrijdag was ook lekker, maar toen was ik er omdat het juist erg veel zuid had voor wijk en ik liever wel iets van side-on-shore wil met deze kou, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ook wel weer ruim afstand houden tot de pier. Btw haringhappert: ik had gisteren hier in Amsterdam 1 familiebak kibbeling voor 9,50... Had ik toch beter kunnen parkeren
|
|
|
gyttja
|
Andersom vaart het toch echt lekkerder, ook vanwege de golfslag. En ook dan is hij nog steeds cross-on hoor, of het moet zonder west erin zijn haha.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Btw haringhappert: ik had gisteren hier in Amsterdam 1 familiebak kibbeling voor 9,50.. Dat is een dure, wat een oplichter, bij ons op het dorp betaal je een stuk minderrrr en wordt het helemaal uit Volendam naar ons toe gebracht en nog lekker ook Hoe is het trouwens met de webcam van Schellinkhout ?
|
|
|
roelandp
|
Hoe is het trouwens met de webcam van Schellinkhout ?
die was ik afgelopen zondag met de storm aan het installeren, maar het zgn "Internet over Power" waarbij we het internet van het restaurant via de stroomkabel naar het toilethok leggen, werkte niet mee, waarschijnlijk vanwege een wirwar aan kabels. Dirk is bezig met een electricien om even een mooie dubbele stopcontact aan te leggen en dan kan ie aan, het ligt allemaal al bij de Midget inmiddels.
|
|
|
|
|
Rule
|
Ja top die webcam! Wat wordt de link?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Super relaxe gasten dirk en astrid kunnen ze ook weer eens meekijken over het ijselmeer , net als back in tha days toen hun surfkar nog elke dag op het grasveld stond
|
|
|
Giertje
|
Ja Henk wat een tijd met die pipowagen op Schellinkhout. Maar ik ben helemaal niet zo blij met die webcam! Nu kan mijn vrouw me controleren of ik wel en het kitesurfen ben. Lekker dus kan ik niet meer stilletjes naar me vriendin.
|
|
|
roelandp
|
zou er morgen genoeg wind staan?
waar gaan jullie? - enkhuizen - medemblik - edam (noord/ zuid?)
"De noordoostenwind neemt toe naar matig, aan de kust en boven het IJsselmeer naar vrij krachtig."
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
zou er morgen genoeg wind staan?
waar gaan jullie? - enkhuizen - medemblik - edam (noord/ zuid?)
"De noordoostenwind neemt toe naar matig, aan de kust en boven het IJsselmeer naar vrij krachtig."
Ik ga nu naar het zuiden van het land maar mijn keuze zou Medemblik zijn geweest.
|
|
|
gyttja
|
Blikkie of Edam (zuid kant)
|
|
|
Arjee
|
Heeft iemand nog een update over de potentiële vaarcondities
|
|
|
@LaurenS
|
Heeft iemand nog een update over de potentiële vaarcondities
Tis KOUD!
|
|
|
Arjee
|
Dan houden we elkaar zo warm
|
|
|
Wanda
|
Is daar al een goede oplossing voor zodat ik evengoed mijn agressie kwijt kan en de kinderen en vrouw niet hoef te slaan als ik dan thuis bloif achter de webcam.? [/quote] Dan kom je maar een keer bij mij trainen Ries.. Kan je je agressie een beetje kwijt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dan kom je maar een keer bij mij trainen Ries.. Kan je je agressie een beetje kwijt ThumpsUp Klinkt goed, hoe laat begint het ? Moet ik brood meenemen voor onderweg? Wat voor les gaf je ook al weer ? kantklossen en punniken toch ?
|
|
|