@LaurenS
|
Was prima op schell met mijn acht metertje, idd een buitje gehad en de wind stond goed aan met 30 plus, meer van dit
|
|
|
Langbeest
|
Als ik vrij had geweest dan was ik ook gegaan....................not
|
|
|
the littleman
|
Was ff lekker op schel. Lekker jumpen met Peter;)
|
|
|
Rule
|
Ook ff Schel gecheckt, wat was het druk! Niet gekite echter, maar bij de Midget langs geweest voor de webcam...
En .... goed nieuws! Er ligt nu internet bij de dijk, en hebben dus even de webcam kunnen testen bij het definitieve aansluitpunt. Nu nog even een korte shot, maar Dirk gaat hem deze week (misschien morgen al) in de boom hangen, dus dan is het eindelijk zover!
Bijgevoegd de korte shot van de midget golf bomen.
Webcam die op de spot bij Schellink is gericht dus? Nice!
|
|
|
Arjee
|
(up_kitesmiley)Goed bezig met de webcam Roeland
|
|
|
Emanuel
|
Inderdaad, goed bezig Roeland. Een webcam zou heel fijn zijn.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
dank dank, helaas waren de kabeltjes van de boom naar het nieuwe aansluitpunt bij de dijk wat te kort dus doen we zsm een nieuwe poging... Het was ook niet echt lekker weer... Maar goede nieuws is dat eigenlijk alles getest is: Internet, camera, Youtube.
Morgenochtend ff Wijkiki vroeg pakken... Bunker! nog meer daar?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik check regelmatig je youtube kanaal, maar tot nu toe zie ik volgens mij de mooie kostverlorenvaart. Kannie wachten tot de camera het doet.
|
|
|
PeeWee
|
Lijkt nu in de ochtend wat te waaien. Nog iemand naar Schellie?
See joes
|
|
|
|
roelandp
|
Bunkertje vrijdag was drama... morgenochtend herkansing... ziet er een stuk beter uit de voorspelling op harmonie. 5-6 bft. Meer mensen vrij?
|
|
|
@LaurenS
|
Meer mensen vrij?
Yep, ff aankijken morgen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag even aankijken het waait wel al wat... maar de voorspellingen geven niet veel wind door..... maar woensdag ziet er eindelijk weer eens goed uit. ...moet alleen dan werken tot 14.30. Hier het plaatje voor vandaag .
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
vandaag lekker weer tussen de buien door eens kijken of ik een low wind sessie kan pakken zo naar schellie....
|
|
|
Emanuel
|
Als de wind een beetje acceptabel is, dan ga ik morgen zeker ff het water op bij Wijk. Is alweer te lang geleden..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schellie ..was opzich een lekker dagje wel wat wat vlagerig windje die ook best wat harder had mogen zijn .. maar het was goed te doen...wel opvallend rustigaar daar hoor je mij niet over klagen..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
je ging best lekker frank. windje leek toch nog wel iets beter te worden of niet.ben er woensdag einde middag ook als de wind komt
|
|
|
roelandp
|
Wil morgen om 8:30 bij waz bunker op t water staan. Nog meer gegadigden? Ik ga liever niet alleen daar zijn evt ook nog plek in de auto uit Ams West. 07:45 vertrek
|
|
|
Jan33
Geen avatar
|
Roeland, heb je ervaring met file richting wijk sochtends? Ik ga denk ik wel mee, woon zelf in de buurt van t vondelprk
|
|
|
Emanuel
|
Ik denk dat ik er dan ook wel ben. Vetrek rond 7:45 uit Adam Zuid.
|
|
|
roelandp
|
@Jan33 ik heb via ander platform met veel mensen erop (1 miljard) al een meerijder binnengekregen... En ons autotje is echt 'n kleintje dat 3 niet gaat passen,... misschien bij Emmanuel?
De file viel vrijdag wel mee (was er niet). Google zegt: typically op dat tijdstip 35-45 minuten (35 minuten is uberhaupt op z'n snelst). Staat niet echt file, tenzij ongeluk.
|
|
|
Emanuel
|
Was erggg lekker op Wijk. Wind beter dan voorspeld.
|
|
|
@LaurenS
|
Yuuu, schell was ook goed te doen ,wind kakt er nu uit
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel vanmorgen op Schel met de 11. Vroeg begonnen met 1 windsurfer en 1 kiter. Nieuw lichtweer boardje getest en deze vaart prima, het is wel geen brunotti miroor maar toch Ze hebben nu wel wat extra dranghekken in het zwemgedeelte gezet waar je lekker tegen aan kan knallen, nog meer obstakels , schijnt voor het drijfzand te zijn in het zwemmersgedeelte
|
|
|