Begonnen heerlijk in het zonnetje, helaas kwam daarna de pis regen en wat werd het druk pffff Nou ja toch ff lekker bezig geweest, Morgen weer, lekker hoor 3 weken vakantie
Het was weer typisch een Nederlands zomerdagje (zon ,regen ,wind ) maar wel weer lekker om weer op Schellinkhout te varen ,was wel weer druk met beginners maar achter in het kommetje was het nog goed te doen....vakantie is weer over en morgen weer werken...
ik hoop het. Het is wel echt een gigantische scheur. Gaat eerst een heel stuk met de leading edge mee en dan vanaf de leading edge helemaal naar achter. Heb em maar gelijk bij hans afgegeven.
Vandaag op Schelliwood het licht aangedaan om 07.45 en gedoofd om 21.00 heerlijk een super rustige ochtend en avond sessie!!! Wat een gekkenhuis overdag
Edit: Dat was een lekkere sessie zeg. Eerst vet overpowered met de 11m, toen met de 9m en uiteindelijk de dag afgesloten met een heerlijke sessie met de 11m. Heerlijk weer op het water. Daarna happie gedaan en bakkie leut bij The Midget en nu op naar huis
« Laatste verandering: Augustus 08, 2016, 15:35:04 door Ride »
Schellinkhout draaide de wind naar west - noordwest in de middag / avond maar toch lekkl gevaren met de 11m Heerlijk rustig ongeveer 15 man en vrouwen op t water
afgelopen zondag eerste downwinder gemaakt. was erg tof.. Wijk aan zee naar bergen... Jammer genoeg mijn tracking horloge verloren ter hoogte van de zendmast bij Egmond Binnen.
Varen voor de redings brigade en dat geeft wel een veilig gevoel
Voor een bakkie koffie kan je hier wezen en als hoogtepundt hebben ze vanaf september onbeperkt slibtongetje eten op donderdag . Goeie kaart en lekkere koffie
Nadelen zijn dat de stroming nogal erg is en je dus genoeg wind moet hebben om er door heen te komen.
Ook een nadeel is dat je hier officiel niet mag varen en verderop naar het activiteirtenstrand moet gaan, zagen we later op het kaartje. Maar we werden hierover niet aangesproken door de redingsbrigade, mede omdathet geen echt strandweer was. Vanaf 1 oktober mag je hier dus wel varen en met echte harde wind zal het waarschijnlijk ook geen probleem zijn.
Kortom dit kan een mooie Kite spot worden in de toekomst
Heey klein little menneke...TAcooooooooo hier. Ik zoek nog een kamergenoot voor 1 weekje Marsa Allah samen met de Beun en John. Heb jij zin om mee te gaan. Wil gvd lekker kiten in dat pislauwe water.