pewpew
|
Alles boven de 45 knopen is te hard eigenlijk . Miss als je boven de 90 weegt dat het iets scheelt
vroege sessie wordt het dan. Ga jij wel henk of?
|
|
|
|
pewpew
|
Ja rond 10
Zie je dan
|
|
|
the littleman
|
Gister was de voorspelling redelijk rond 12 uur, maar nu gaat het dan richting de 55 knp. Dus of rond 10 uur of rond 15 uur, daar tussen ga ik niet mijn kite zeker niet houden. Was er nog iemand van plan om ook rond 15 uur een poging te doen? Mits het te doen is uiteraard.
|
|
|
onderaqua
|
Verwaalde windsmurfer op Scheveningen half off shore.
|
|
|
@LaurenS
|
Om 14:00 maar is op Wijk kijken ,56 knopen vlagen zijn dan voorbij en de wind is gedraaid naar ZW. Zeetje lijkt mij een stuk safer dan dat binnenwater, groooooooote vlaaaaaagen denk
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Tot half 1 ging het prima met de 7 wel vlagerig , nu waait het te hard. Ging niet lekker vandaag , vaar te weinig met storm
|
|
|
pewpew
|
Was idd flinke storm. Wel leuk
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Om 14:00 maar is op Wijk kijken ,56 knopen vlagen zijn dan voorbij en de wind is gedraaid naar ZW. Zeetje lijkt mij een stuk safer dan dat binnenwater, groooooooote vlaaaaaagen denk Denk het niet vanavond pas afnemend
|
|
|
the littleman
|
Was best pittig vanochtend idd. Mooie sprongen van Sven en Stijn. Zelf niet echt hoog, moest weer ff wennen aan de harde wind en nieuwe kite. En mot weer ff ballen kweken
|
|
|
bredo
|
Nu mooi op Scheveningen webcam. Windsurfer met een prachtige hoge backloop!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op schel (in de auto ) 10 windsurfers en een kiter die met 2 man het water in werd gedragen en het na een paar minuten het toch voor gezien hield
|
|
|
Dexter81
Geen avatar
|
Om 10 uur aanwezig op Schell, en maar 3 man op het water. Maatje van me met de 6 en ik met de 8m: was heerlijk! Had wel de 8 op "less power" staan. Dichtbij de kant erg vlagerig, dus beetje daar vandaan gebleven. Rond 11.30 uur het water af en namen de wind en regen verder toe. Prima moment om naar huis te gaan en na te genieten
|
|
|
Giertje
|
Patrick een ieder die vandaag is wezen kiten heeft ballen! maar als je alleen maar van uit je auto hebt zitten kijken dan ben je ze kwijt!
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar als je alleen maar van uit je auto hebt zitten kijken dan ben je ze kwijt! En zo is dat ! Dus jij zat ook in de auto Giertje Ongeluk van gisteren op Schellinkhout ! http://hanglos.nl/forum/waar-kiten/topics/314794/schellinkhout-accident-19-11-16.html would like to thanks all guys who assisted me & girlfriend yesterday on the beach after the accident I had. Good people packed my kites and all stuff, kept me warm and stabilized on the dam, even drove our car to the hospital. Lianneke Ekbering, you are a star. Thanks to all. I`m fine, now back from hospital.
|
|
|
Arjee
|
Hey Rich die kiter die met 2 man het water in ging was ik, ging eraf omdat ik niet voldoende druk had omdat me stuurlijnen te lang waren. Na correctie heerlijk gevaren tot 17.00 uur. Hoog springen ging helaas niet omdat ik me pop er niet lekker in kon zetten. Morgen weer :-)
|
|
|
@LaurenS
|
Even lekker naar de cracks zitten kijken op wijk bij Aloha. Leek wel redbull king of the air met oa Jerrie,Kelly,Gijs,Tieme en vele anderen. Genoten !!
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ondanks aan/uit wind toch ff lekker gevaren op schell. Er was wel een Duits konijn bezig met zijn Core kite voor het zandstrandje met trucjes en regelmatig een kite op het water/strandje pfff. Ook de kiter die op de stenen dijk knalde was niet prettig om te zien. Op het moment dat het gebeurde was de wind minimaal. Daarna toen de wind aantrok nog een ..... die zijn kite alleen (stonden medekiters die konden helpen) omhoog werkte met als gevolg 70meter over het gras en vervolgens tegen de dijk en zijn kite tegen de boom. Kite en kiter zijn heel gebleven Bij het opnieuw op laten van zijn kite ging het weer niet 100% Maar goed voor de rest was het gezellig met bekende.
Op hanglos staat het verhaal van de kiter die op de rotsen terecht kwam.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dinsdag ziet er ook mooi uit (ZW 3-6 bf) de dagen daarna gaat de wind weer de Noordhoek in (kouder)..... ik heb voor dinsdag een vrije dag geregeld.... meer mensen dinsdagmiddag naar Schell. Hier het plaatje voor dinsdag..
|
|
|
DM2008
|
Dinsdag even op Wijk kijken!
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er goed uit voor dinsdag! Maar het leven is zwaar helaas andere verplichtingen.
|
|
|
@LaurenS
|
Te zuid voor het zeetje denk ik , helaas
|
|
|
DM2008
|
Te zuid voor het zeetje denk ik , helaas Ik zie het op de superforecast, IJmuiden moet nog lukken toch? 's Ochtends lekker met een zonnetje en 23/38 knoopjes
|
|
|
|