Haring High Richardt
|
Gaaaaap. Word tijd dat je weer wat nieuws verzinsnurk........... . Jij ook ! Waar ga je morge heen ? Secret spot ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Top sessie op wijk ondanks de pijnlijke knietjes van vorige week. Dit keer maar niet loopen, in het begin was 't windje voor mij wel te doen nog maar later was het gewoon edge er in trappen en een kicker zoeken. Weer flink wat air-miles geboekt en 1x echt mega hoog dat ik andere kites aan het neerkijken was.
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een feest hè , wind trok in de avond nog ff lekker aan zag ik
|
|
|
Langbeest
|
Top in Spanje....alle dagen kiten op een vrijgegeven kitebeach..... Heerlijk de ruimte
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Top in Spanje....alle dagen kiten op een vrijgegeven kitebeach..... Heerlijk de ruimte
Waar zit je in Spanje ?
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Yep .....vanaf "onze plek" tot aan "la gaviotta"
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top in Spanje....alle dagen kiten op een vrijgegeven kitebeach..... Ongelofelijk , Lekkah Hoor, Hafe Fun Was weer lekkel vandaag op petten met Coos Zok met de 11 meter , Was wel erg druk op het water met 4 kiters , Op het hoogte pundt van de terugreis een extra rondje rotonde gedaan i.v.m het spotten op 2 meter afstand door coos van een kieken dief, prachtig gezicht
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ochtendsessie vanochtend was om 6 uur op het water lekker rustig tot er om 7 uur nog iemand kwam
|
|
|
Giertje
|
Henk om 6 uur op het water, relatie problemen?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Juist niet ger , dan heb ik de rest van de dag tijd voor de familie.morgenochtend rond 9 voor de beste wind .
Topsessie vandaag windje tot 30 knopen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op Petten met Coos Zok, down Up winder na Hargen aan zee en na afloop een Koninkie bij het strand paviljoen, geweldig . Was wel weer erg druk met zijn 2 en (Coos en ik ) Hoe was het vandaag op wijk en Schel ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanochtend was 't top op de secret spot, windje was wel iets vlagerig maar toch weer lekker gesprongen en nog wat loopies.
|
|
|
Giertje
|
Hoi ouwe kiekendief gluurder laat het even weten als jullie gaan dan kom ik ook die kant op
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoi ouwe kiekendief gluurder laat het even weten als jullie gaan dan kom ik ook die kant op We houwe contact doen we het op een donderdag na 3 september dan is er onbeperkt slibtongetjes eten (elke donderdag) Was weer lekkel vandaag met de Thech en de 11 meter, heerlijk rustig voor Schell en evengoed lekkker slap ouwe takkebosse op het bankie met echte kerels die naar Schel gaan zonder kite
|
|
|
|
Giertje
|
Ik zie jullie morgen middag en ik zal me kite mee nemen we gaan los
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wijk pier morgen, even zien hoe hoog we kunnen gaan
|
|
|
@LaurenS
|
Pierewaaien op Wijk
|
|
|
Giertje
|
Wat een top dag weer op Schell.met de egde 7. Morgen weer zo dag hoop ik.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was toppie helaas klapte mijn 7 mtr draft dubbel in een sprong en loopte dus harde crash weer , daarna nog wel lekker gevaren met de 6 mtr bandit
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja lekker rustig in het hoekie , lekkere jumps van je richard. Draft is niet stuk maar heb geen vertrouwen in een kite die dubbel klapt in een sprong, vooral niet met 40 knopen
|
|
|