bredo
|
grrrrrr hele week hard werken...
|
|
|
|
ErikFanatic
|
13:00 Wijk
Ik ook rond die tijd @ Wijk, ga je bij de Pier of Bunker?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaan er nog meer badgasten naar Schellinkhout? Westenwind kl...te voor Schel ik ga zo richting Wijk, kom langs giertje en dan ervaar je eens een keer wat echt kiten is
|
|
|
Giertje
|
IK durf het haast niet te zeggen maar wat een Top sessie op Schell en maar maximaal 7 kiters op het water. Het kon niet beter, gelukkig was de 12 uur kiter uit Langedijk naar wijk dus kon je normaal bij het strandje weg varen. Wat een Rust.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even lekker uitwaaie op Wijk en geen zoetwater met een alergie voor zand kiters tegen gekomen En........ er waren ook nog gezellige Badt gastuh aanwezig
|
|
|
|
the littleman
|
Morgen weer Henk. Ik hoop rond 2 uur op schel te zijn;)
|
|
|
|
Giertje
|
De boom in met al dat werk! gewoon in de ochtend dan is het nog droog.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenochtend IJmuiden, uur of 10. Vandaag was ruk op wijk, Klotsbak van hier tot Tokio.
|
|
|
the littleman
|
Nou lekker dan sta nu op scheli en er niemand meer
|
|
|
@LaurenS
|
Gek hè als het zeikt van de regen
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Op Schell was de wind top. 5 kiters ( dus niet gezellig) maar wel de ruimte Sorry Pat had koude vingers dus moest stoppen/weggaan. )-;
|
|
|
|
the littleman
|
Nou idd en dan sta je ondanks het schijtweer 15 min op het water en dan peert iedereen hem! Heb ik weer;) Maar gelukkig kwam crashtestdummie net nadat ik alles weer in de tas had zitten en het onderhand bokkoud had naar mij toe gerend. En met grote puppie ogen zei zullen we nog ff. Daar kun je natuurlijk geen nee tegen zeggen thanks Henk
|
|
|
|
|
Giertje
|
HENK ongelooflijk wat een bikkel respect man. en zeker helemaal niet koud?
|
|
|
ErikFanatic
|
Na 3,5e maand op 1 te hebben gestaan ging de #Xr5challenge alsnog aan mijn neus voorbij. Maar heeft zich een achterdeur geopend waarmee ik alsnog de prijs kan pakken voor de trip naar Capetown met Core. Ik zit nl bij de 10 geselecteerde foto’s en de foto met de meeste stemmen wint, (via Facebook maar geen commerciele rommel) https://poll.fbapp.io/xr5challenge-wild-cardHelp mij naar Kaapstad!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Goeie handschoentjes dus niet koud en het was zonnig van 2 tot half 4
Eric ik vindt dat als een nederlander moet gaan dat maarten heager moet gaan . Dat is een jong talent die met veel trainen nog ver kan komen
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen naar de bunker?
Zal wel fris zijn, maar evengoed....
|
|
|
ErikFanatic
|
Ben ik met je eens, maar die jongen komt er toch wel. Maar is het doel van de wedstrijd prof te worden dan? Gaat om de fun, hoog springen en Joshua Emanuel het vuur aan de schenen leggen. En laat dat nu mijn intentie zijn, 30m is het doel, en die mogelijkheden liggen in de Kaap!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Het is natuurlijk heel vet om zon reis te winnen maar als dat je doel is, ga je toch veel werken en geld sparen om er heen te gaan . Maarten is 16 en voor hem is het lastiger om dat te financieren
|
|
|