|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmorgen begonnen met een prachtige regenboog daarna moesten we even in de ankers want het ging even goed los :-\Het was weer een mooi daggie, nr 4 op rij, dat heb ik denk nog nooit meegemaakt. Ik denk dat er ook weer wat hoogte records zijn gesneuveld.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekker vandaag , ook voor mij de 4 de dag op een rij ..goed kunnen varen met mijn 7 mtr was wel wat vlagerig maar in de vlagen trok hij lekker door .. morgen weer aan het werk. hopelijk volgend weekend weer het water op. @Wanda..bedankt voor het terug bezorgen van mijn kitetas en pomp
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Weer een top daggie. Morgen niet veel voorspeld, maar even kijken wat de wind doet.
|
|
|
Wanda
|
Graag gedaan Frank!
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er voor morgen best leuk uit gaan er nog badgasten naar Schell?
|
|
|
manrot
|
Jazeker morgen weer lekker aan de vlieger hangen. De wind lijkt nu w-nw te worden. Wel hele dag 18 - 25 knopen dus top daggie. Ben er denk ik rond 12.
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Huppeteee dat was weer een fijn daggie met de 9 en de Duke op Schel Errug druk met drie man op het water
|
|
|
manrot
|
Jaaa was heerlijk. Edge 11m was top vandaag. Heerlijke gesprongen, en tussendoor ook nog gevaren
|
|
|
Giertje
|
Ja zeker top die doordeweekse dagen en nog gezellig ook, wat een rust.
|
|
|
manrot
|
zo wind is weer onderweg, we gaan weer.... cu @ schellie dag 5 van deze kerstvakantie dat ik het water op ga.... verwachting 18-21 knopen, dus weer lekker met 11m ben er ff na 12
|
|
|
TymonK
Logs: 0 | 104 uur
|
Ziet er lekker uit voor vanmiddag!!
Morgenmiddag ook, maar wel windrichting WZW. Is dat een beetje te doen op Schell?
|
|
|
|
manrot
|
zo dat was weer een topdaggie, begonnen met zonnetje, 2 graden en aan het einde natte sneeuw, maar heerlijke wind en heerlijk gevaren, morgen lijkt zelfs iets meer te worden, vanaf 12 uur 25 - 40 knopen en idd 11 graden, dus dan moeten we maar weer...
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
met erik_vr gisteren het jaar afgesloten op Wijkiki Bunker. was lekker en veel te lang geleden...
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer een lekker dagje op Schellie ..pittig windje had in de vlagen mijn handen vol aan mijn 7 mtr ..(Woo gaf 12.3 mtr aan) Morgen weer zo,n dagje .
|
|
|