DeStudent
Geen avatar
|
Iets minder wind en iets minder regen op Kijkduin. Morgenochtend maar even naar de Buienradar kijken dan.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wie helpt me uit de brand, zandmotor mooi water in de poel of de Dam met 200+ NAP...
|
|
|
|
geloof68
|
Inderdaad ZM, Bdam met springtij is echt niet zo tof.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
heeft iemand wg pro, 9km gewoon geeft nml aan dat er na 14u totaal geen wind staat?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik krijg sterk de indruk dat niemand wilt dat het druk wordt op de Dam. Zie jullie daar rond half 10. heeft iemand wg pro, 9km gewoon geeft nml aan dat er na 14u totaal geen wind staat?
Bij deze:
|
|
|
Big Vin
|
Tot 23h minimaal 19 knopen.
|
|
|
geloof68
|
Veel plezier Marc! Ik kan pas in de namiddag helaas.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Lijkt toch nog goed te komen vandaag!? Ik moet helaas werken (terwijl ik normaal vrij ben), maar ga daarna nog ff wat meepakken @Slufter!
|
|
|
Yoram
|
Ben onderweg richting motor
|
|
|
|
|
|
Spoon
|
@ h2h hebben ze je 10 niet een stukje ingenomen?? Nog een maandje proeftijd! daarna flexwerken dus vandaag maar even doorbijten
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ h2h hebben ze je 10 niet een stukje ingenomen?? Nog een maandje proeftijd! daarna flexwerken dus vandaag maar even doorbijten Ja dan heb ik nu een 9,99m
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gloeiende! Dat heb ik geloof ik nooit meegemaakt....harde wind...en 1 kiter op de Slufter....en 2 Belgen in de auto die zeggen dat het te hard en vlageriger is......heb ik dat....
|
|
|
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
voor de hoeveelheid wind was het best druk op de zm en er werd van alles gevaren van 5 t/m 9m echt bizar
iemand enig idee wat die ambulance op de dijk deed rond 13.00?
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Zo dat was dan een bagger sessie eerste klas... $%@@$%&@&#&*#(*^#@$
Waarom bagger? Vlagerig of wat?
|
|
|