Spoon
|
Hey Guys, inmiddels door mijn verbouwing alweer bijna 2 jaar niet op kitehigh geweest (en niet gekite). Ik ben van plan om dit jaar weer wat actiever te worden zodra het is warmer is. Nog wat gemist?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dart iedereen op facebook zit tegenwoordig, of toch niet meer?
|
|
|
wild dreamer
|
Wat?
Was vorige week even langs de Slufter, niet om het even... maarre zijn ze nou windmolens in het vogelgebied aan het plaatsen?
|
|
|
Spoon
|
Hey evan! Alles goed man? Facebook zal idd niet meegeholpen hebben. Misschien dat je de komende tijd weer wat meer bezoekersaantallen ziet ????. Ik ben iig facebook af.
Ik hoorde trouwens ook dat er nieuwe windmolens bij de slufter geplaatst werden. Maar in het vogelgebied? Dat zou ik een hele bijzondere keuze vinden.
|
|
|
Spoon
|
Ik ga eens kijken of ik as maandag of dinsdag er nog wat van kan ????
|
|
|
Evan
Administrator
|
Net als fietsen, dat verleer je ook niet. Na maanden foilen hoef ik niet te wennen aan een sporadische twintip sessie die zeldzame keer dat het 7bft waait.
Windmolens, neem aan dat ze die aan de rand van het natuurgebied vogels laten vermalen en niet midden in zee?
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Net als fietsen, dat verleer je ook niet. Na maanden foilen hoef ik niet te wennen aan een sporadische twintip sessie die zeldzame keer dat het 7bft waait.
Windmolens, neem aan dat ze die aan de rand van het natuurgebied vogels laten vermalen en niet midden in zee?
Volgens mij mogen we al in onze handen knijpen bij een lekker dagje 5bft laatste maanden....... Dat foilen is zo verkeerd nog niet.
|
|
|
Evan
Administrator
|
En zelfs met een foil + 21m racematras klagen we nog over het gebrek aan wind, zo erg is het laatste tijd.
|
|
|
Spoon
|
We gaan het zien . Er zal vast wel volk zijn toch?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Wat?
Was vorige week even langs de Slufter, niet om het even... maarre zijn ze nou windmolens in het vogelgebied aan het plaatsen?
Ik zag het gisteren ook. er staat al 1 groot betonnen voetstuk. wtf momentje van de dag.....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wat?
Ik zag het gisteren ook. er staat al 1 groot betonnen voetstuk. wtf momentje van de dag..... In het vogelgebied?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Wat?
Ik zag het gisteren ook. er staat al 1 groot betonnen voetstuk. wtf momentje van de dag..... In het vogelgebied? nou dat niet maar wel "op het randje" als je richting sluf rijdt op het linker duin. tegenover de hoge dijk.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hey Spoon, welkom terug. Ik ben (helaas) ook niet zo actief meer hier. Maar goed, vanmiddag weer de eerste sessie van dit jaar (Slufter, ook nog wat van Versus testen) dus wie weet laat ik dan weer van me horen. En heb een WOO in bestelling, dus dat moet ook motiveren (tenzij het enorm tegenvalt) om meer te posten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik zag Robbebob afgelopen zaterdag weer eens op klotskanje! Dat brengt mij ook hier weer eens op trefpunt. Facebook heeft zijn beste tijd gehad, en de app groepen zijn veel te besloten. Waar is de goede oude tijd? (Toen er nog ruimte was op het water)
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Wat?
Ik zag het gisteren ook. er staat al 1 groot betonnen voetstuk. wtf momentje van de dag..... In het vogelgebied? nou dat niet maar wel "op het randje" als je richting sluf rijdt op het linker duin. tegenover de hoge dijk. Als ik de kaart die op strand staat goed lees dan is alles links van de weg natuurgebied. Maarja, beter daar een windmolen dan bij mij in de achtertuin
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Weer een weekend zonder wind
Foil kopen, in kite of hydro vorm en je had het hele weekend gevaren.
|
|
|
Spoon
|
Weer een weekend zonder wind
Foil kopen, in kite of hydro vorm en je had het hele weekend gevaren. Ik was Zondag op HVH en daar waren ze aan het kiten hoor. Ze weren maar met z'n vieren en het waren grote maten (12 en 14) plus grote boards maar ze waren wel aan het varen . Hey Spoon, welkom terug.
Jow JB . Thanks man, alles goed? Wellicht tot ziens weer op het water
|
|
|
|
|
Spoon
|
Ja als iedereen gaat hydrofoilen dan gaat de wind natuurlijk ook zijn best niet meer doen
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ok ik ben wat laat...maar afgelopen zaterdag was toch wel een lekker dagie op de maasvlaktie of nie? Evan was ook aan het afvliegen voor z'n vliegbrevet......heb je m gehaald?
|
|
|
M A R K
Geen avatar
|
Hoi hoi,
Ik ben Mark ben 21 jaar en na een break van 2 jaar door wat blessures ben ik weer terug op het water! Ik ben redelijk beginner maar kan gewoon prima varen. Freestylen gaan we leren!
Ik zoek wat mensen in regio Rotterdam die het leuk vinden om samen te kiten. Want dat is wel zo gezellig! Ook als er appgroepen oid zijn word ik er graag aan toegevoegd!
Mijn nummer stuur ik liever via DM. Ik ben student dus ik kite eigenlijk altijd als het waait, doordeweeks in het weekend. Als de wind waait en ik heb tijd ben ik op het water!
Als mensen zin hebben om samen te gaan stuur dan of even een dm met je nummer of zet hieronder een berichtje!
|
|
|