bluebit
|
nou, mocht ik eerder van werk kunnen gaan, dan ga ik nog wel even, hoewel ik dan pas rond 18.30 daar ben...naja, we zullen het straks zien
|
|
|
Vincent B
Geen avatar
|
Ja, ben er ook niet veel eerder gok ik.. Maar gezellig in ieder geval! Mischien tot straks..
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zuidwest is niet aflandig op Horst. Was weer een aardig vlagerig (aanlandig) windje, maar wel weer ff lekker wat progressie geboekt
|
|
|
|
Atrocks
Geen avatar
|
Eventueel, ligt een beetje aan hoe de studie (examens, heau) gaat vandaag
|
|
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik schrijf niets nieuws, maar het weerbeeld is onstabiel. Windguru geeft vanaf 18:00 uur 12knp met stoten van 24 knp. Dus wees alert.
|
|
|
Karina
Geen avatar
|
Ja klopt. In combinatie met andere factoren is momenteel de kans groter dat ik niet ga dan wel.
|
|
|
Karst71
|
Is er nog iemand op Horst? Zo ja is het te doen met de vlagen vandaag??
|
|
|
Ronald6
|
Was heerlijk op horst , was er lekker vroeg van 10 tot 12:30 op het water.
gevaren met mijn Rebel 12 , werd gezellig druk om 12:00 , maar ruimte genoeg. geen last gehad van heftige vlagen.
Gr , Ronald.
|
|
|
Jellevdl
Geen avatar
|
Morgen een prima voorspelling voor Horst, nog meer gegadigen?
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Waar zie je dat het morgen goed is op horst? Volgens Windguru is er Max 13 knp!
|
|
|
Jellevdl
Geen avatar
|
De voorspelling was inderdaad niet geweldig maar vanaf 18.30u heerlijk kunnen varen tot zonsondergang!
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48367.msg688459;boardseen#newBest Kiters, Afgelopen woensdag ben ik wezen kiten op Strand Horst. Bij het kiten was ik echter de macht over mijn kite verloren. Hierdoor heb ik de safety van de bar moeten losmaken, waardoor ik de kite ben verloren. Deze is vervolgens in een boom terecht gekomen. Vandaag wilden ik de kite uit de boom halen, maar de kite was niet meer aanwezig. Het gaat om een cabrinha convert kite uit het jaar 2007 en cabrinha bar. Uiteraard een kratje bier en een beloning voor degene die hem gevonden heeft Wink. Gr Joachim Tel: 06 30 229 110
|
|
|
Dennisairtime
|
Laatste keer dat het waaide op Horst in t weekend heeft een maat van mij zijn kitetas en pomp vergeten mee te nemen. beetje dom maar kan de beste over komen . Het was van het merk North en denk dat het 11 mei was met moederdag. Als iemand dit gevonden heeft zou het fijn zijn als hij of zij zich zou melden.
|
|
|
|
qwerty
|
Komende zaterdag nog mensen naar Horst?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Met ZZW??
Dat is inderdaad geen succes, ik zou ergens anders heen gaan.
|
|
|
Psychotic
|
Straks na de lunch maar ff op Horst kijken. 15 knt en een lekker zonnetje... Nog meer mensen vandaag?
|
|
|