|
Nicolas
|
Hij was alweer op het water denk ik. Gelukkig heeft hij me daarna goed geholpen, aangezien mijn autosleutel er ook in lag (in een keypod). En de reserversleutel lag op een dik uurtje rijden. Goed dat ik een droogpak aan had.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik graag ze altijd in, dan moet hij het toevallig zien maar dan valt het wel op. En gelukkig zit er bij mij alleen mijn pomp in.
Maar je hebt zeker een punt, en dan is het nu nog pas "winter".
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Vervelend dat dit je overkomen is. Wel vreemd ook want wat moet iemand nu in hemelsnaam met zo´n tas met alleen een pomp erin. Die dingen kosten een habbekrats. Autodieven zullen het ook niet geweest zijn blijkbaar, want zo'n keypod is ook wel open te breken door het kwaadwillend gilde en dan had je auto ook nog pleite geweest. Nu ik dit zo lees ga ik overigens wel denken een waterdichte safe aan te schaffen. Want met een elektrische sleutel is het voor zulke mensen al helemaal gemakkelijk om te weten welke auto ze kunnen meenemen. Hoop dat het toch een misverstand is je alles weer terug krijgt.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ook al is het alleen een tas, ze moeten hier gewoon met hun poten vanaf blijven! Mijn spullen zijn ook ooit gejat, dus kan me voorstellen hoe jij je voelt. Ik ben toen ook alle tassen die op die van mij leken langs gegaan, omdat je in eerste instantie niet kan geloven dat je spullen gejat zijn en deze mis wel zijn verplaatst door iemand. Maar je ziet snel genoeg of de tas van jou is of niet, dus een verkeerde tas meenemen lijkt me sterk.
@FlyingHigh, "Heb je de kans om een dief op zn bek te slaan". Inderdaad!! Kwaad niet met kwaad vergelden? Fuck it, zo'n gast kan zomaar ff iemand z'n hobby afpakken alstie een kite jat! Dus als je zeker weet dat hij aan het jatten is, neerhoeken die gast!
Het is nu alleen maar een tas (met eventuele waardevolle spullen), de volgende keer is het misschien wel een kite en de kans dat je wat vergoed krijgt is klein.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nu ik dit zo lees ga ik overigens wel denken een waterdichte safe aan te schaffen. Want met een elektrische sleutel is het voor zulke mensen al helemaal gemakkelijk om te weten welke auto ze kunnen meenemen.
Gewoon een reserve sleutel laten maken waar je alleen de deur mee open krijgt. Reserve sleutel om je nek als je gaat kiten en de elektrisch sleutel in je auto laten liggen. Desnoods maak je een kleine kluis in je auto die vast gamaakt is aan je carrosserie om je elektrische sleutel in te doen.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zou hem toch wat meer uit het zicht vast maken als ik jullie was, bijvoorbeeld onder je auto of aan de veering van je auto, waar je iig niet makkelijk bij kan. Dat slot knip je namelijk zo los met een beton schaar.
|
|
|
|
Nicolas
|
ik gebruik al tijden een sleutel safe die ik om de trek haak vast maak. ik heb hem bij vandenberg gekocht, maar zal op meer plekken te koop zijn Keypod- Key safe: img Ik had dezelfde in mijn tas. Maar als je die aan de auto hangt en ze vinden hem, weten ze ineens je auto staan.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat Hard2Handle zegt gewoon een normale sleutel laten maken en die om je nek hangen werkt bij al tig jaar Heb nooit waardelvolle spullen in me tas op het strand alleen een pomp en een lupaatje.
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Als je de sleutel bij de auto laat is je auto onverzekerd heb ik mij eens laten vertellen. Dus ja.. weet niet of dat zo´n goede optie is. Aan de andere kant is dat door de verzekering ook weer niet hard te maken natuurlijk.
Maar zou het zelf niet zo snel doen. Zeker op de brouwersdam kan met name zomers altijd wel iemand het zien dat je iets onder je auto propt.
|
|
|
|
Morres
|
ik ga altijd al op de fiets, en op mn fiets zit een cijferslot We lhuissleutels mee, mja daar zit n alarm op en camerasysteem :+
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
ik gebruik zo'n waterdicht zakje van mystic voor m'n sleutels werkt prima. spoel de sluiting wel af na een zout water sessie anders is ie niet meer waterdicht na een aantal sessie's.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
ik gebruik zo'n waterdicht zakje van mystic voor m'n sleutels werkt prima. spoel de sluiting wel af na een zout water sessie anders is ie niet meer waterdicht na een aantal sessie's. 'k Heb ook zo'n ding, maar nog nooit gebruikt. Heb 'm gehaald voor als m'n auto dichtbij staat en ik m'n tas met drinken ed daar in kan laten liggen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Slot heb ik echt binnen 20 seconden open en dan zonder betonschaar. Gewoon een waterdicht zakkie gebruiken. Werkt ideaal.
|
|
|
|
bertvh
|
je kan ook gewoon een sleutel laten bijmaken maar dan zonder transponder! dan kan je de deuren openen en natuurlijk ook sluiten, die kan je dan gewoon om je nek hangen. simpel!
|
|
|
zinno
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Volgende keer politie bellen en laten oppakken. Die kerel moet mij ook nog een paar €€€.
Zoeken gewoon sleutels om je portefeuille leeg te roven.
|
|
|
naja
|
Ook al is het alleen een tas, ze moeten hier gewoon met hun poten vanaf blijven! Mijn spullen zijn ook ooit gejat, dus kan me voorstellen hoe jij je voelt. Ik ben toen ook alle tassen die op die van mij leken langs gegaan, omdat je in eerste instantie niet kan geloven dat je spullen gejat zijn en deze mis wel zijn verplaatst door iemand. Maar je ziet snel genoeg of de tas van jou is of niet, dus een verkeerde tas meenemen lijkt me sterk.
@FlyingHigh, "Heb je de kans om een dief op zn bek te slaan". Inderdaad!! Kwaad niet met kwaad vergelden? Fuck it, zo'n gast kan zomaar ff iemand z'n hobby afpakken alstie een kite jat! Dus als je zeker weet dat hij aan het jatten is, neerhoeken die gast!
Het is nu alleen maar een tas (met eventuele waardevolle spullen), de volgende keer is het misschien wel een kite en de kans dat je wat vergoed krijgt is klein.
Gaat ook niet om die tas maar wat er mogelijk allemaal in kan zitten. Wel ziek weer hoor dit.
|
|
|