|
|
damsko
Geen avatar
|
Hij heeft ook nog een paraglider te koop staan. In de beschrijving staat oa dit: Ik wou de paraglider gebruiken voor duinsoaren, maar helaas niet genoeg ervaring ( dit was de eerste keer dat ik probeerde te paragliden ).
http://link.marktplaats.nl/m972440174
|
|
|
D-ice
Geen avatar
|
Hij heeft ook nog een paraglider te koop staan. In de beschrijving staat oa dit: Ik wou de paraglider gebruiken voor duinsoaren, maar helaas niet genoeg ervaring ( dit was de eerste keer dat ik probeerde te paragliden ).
https://link.marktplaats.nl/m972440174Hij heeft ook nog een Traditionele mongoolse boog in de aanbieding. Ook van de zomer gekocht, maar nu geen tijd meer voor.... Hij is veel hobby's gestart afgelopen zomer
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wel eerlijk! En inderdaad heb ik ooit in 2004 een collega leren kiten met deze kite. Was prima te doen gezien het materiaal van die tijd. Nu zou ik het iedereen sterk afraden om hiermee te gaan oefenen. Wat is er gelukkig een hoop verandert de afgelopen 14 jaar!
|
|
|
pewpew
|
In 2004 werd ik 11. Nog nooit van kitesurfen gehoord joh
|
|
|
Idefixe
|
Leuk voor het KBO!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Kreeg een foto gestuurd met de vraag of iets een goede kite was... iemand had voor 60,- een 2005 Fuel gekocht van iemand, en die had nog maar 1 lesje gehad. (kite is een kite toch?) Heb het ze zeer afgeraden, gezegd wat ze wel moest kopen, en ik heb er nu een leuke kite bij om een keer mee te spelen
|
|
|
PeeWee
|
Snik, snik nostalgie. Ik had een setje 10, 14 en 18m aero 2. Die 18m was geweldig wat een windrange had die (of liever gezegd geen windrange).
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Kahoona is een prima kite. Als je 60 weegt of minder zou ik er voor gaan
|
|
|
Straight edge
|
Staat weer vol op mp stuur je mail belt vent kwaad op .ik geef 15 jaar les. Set is veilig is dan wel meer dan 5 jaar oud ,maar niet vaak gebruikt.
Wordt er moe van dan 500 euro vragen voor die zooi staat vol vandaag 2005 zelfs
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ken je klassieker pewpew: de Naish Aero 2 ooit een van DE beginnerskites. Ben zelf begonnen met een Naish Aero 1 van 16 meter in de vorige eeuw. Top kite voor die tijd maar achteraf levensgevaarlijk. Geen depower, om te depoweren liet je je kont in het water zakken. Viel de kite in het water was het einde sessie, je kreeg hem bijna nooit meer uit het water. Vaarde ook nooit op zee omdat je je kite nooit uit het water kon krijgen Als ik de kite thuis van de plank pakte had ik al adreline in mijn lichaam, zo eng was dat ding
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
En dan was dat nog de 'beginners vriendelijke' tegenhanger van de ARX en X2, die waren helemaal onvergeeflijk.
|
|
|
kitenomad
Geen avatar
|
Hello Guys.
Its not used equipment but I think you might be interested since you are buying old gear anyway. There is sale on xxxxxxx
[edit] This topic is about warning others of obsolete old stuff, not promoting sales! (wich is not alowed on our forum anyway)
|
|
|
|
Rule
|
Mja, staat duidelijk bij dat het niet voor beginners is. Zolang verkoper zijn verantwoordelijkheid neemt en het niet adverteert als 'perfecte beginnersset' mag je best ouwe meuk verpatsen?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Je moet wel een hele grote landrover fanaat zijn wil je daar €1250,- voor neer tellen.
|
|
|
Straight edge
|
stond eerst bij dat geschikt was voor beginners .en het was 1800euro. toen heb ik hem netjes gemaild. en heeft hij het ook netjes aangpast heel erg fair.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als ik de kite thuis van de plank pakte had ik al adreline in mijn lichaam, zo eng was dat ding Beeldende omschrijving Inderdaad heb ik het destijds ook zo ervaren. Je was gewoon bang van je materiaal in die tijd! Hoe anders is het geworden?
|
|
|