TBK
|
Nee Cabarete is geen optie. Ik kan ook niet meer schuiven met mijn dagen als het niet doorgaat. Misschien is Tarifa, Alvorens of Fuerte nog een optie. Gukova trekt me niet echt.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Cabarete domanica is na aug ruk. Volgens mij zijn onderstaande plaatsen zeer windzeker in september. Gokova turkije Pounda griekenland Rhodos griekenland Dakhla marocco Tarifa spanje Fuertuventura spanje Combuco brazil. Kan laurens ons de mooie plekkies laten zien. Maar voorlopig eerst maar effe afwachten tot het echt niet meer gaat worden.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dakhla, Gokova, Griekenland of Cumbuco. Vind het allemaal oké. Fuerte en Tarifa hoeft van mij niet zo. Of Sint Maarten naar Patrick. Als het al kan natuurlijk. Vooralsnog hebben we geen negatief reisadvies en kun je niet omboeken of geld terug krijgen. Gewoon nog even afwachten. Zien het wel. Niet te druk maken. Helemaal niet goed voor je hart. Komt allemaal goed. Hier staat ook nog wel wat op. http://www.avonas.be/mulquet/index.php?page=prasonisiEn ik heb nog van die boeken over de mooiste plekken ter wereld om te kiten. Zal ze even doorspitten. Toch misschien een uitgelezen kans op naar Brasil te gaan voor 9 dagen en dan te zien dat we daar volgend jaar toch maar weer heen moeten. Edit: Net even in de boeken zitten kijken en eigenlijk blijven er maar 3 spots over in de wereld. Maui, Zuiden van Australië of het Noord-Westen van Brasil. Dus roept u maar.
|
|
|
|
|
Ride
|
Hahahaha, dus wat gaat het worden. Gokova, Tarifa, Maui, Schellinkhout of een andere topspot in de wereld. Ik denk dat die burgeroorlog over 3 weken gewoon over is. De kortste oorlog ter wereld duurde 38 minuten dus 3 weken is echt een heel lange tijd. Kan nog zoveel veranderen in die tijd. Dus ook onze bestemming. Maakt het uit waar we heen gaan trouwens. Als er maar wind is en we in ons broekie kunnen varen. Bij welke reisorganisatie zaten we ook alweer. Effies kijken wat ze nog meer aanbieden
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Hallo maakt me niet uit waar we naar toe gaan als we maar gaan hadden die pestlijers niet effe kenne wachten met vechten 1 week vrij in het jaar en dan precies in mijn weekie zij hebben altijd vrij Jihaaaaaaaaad
|
|
|
Ride
|
Nog effe zitten kijken wat Tjingo ons nog meer te bieden heeft, maar dat is niet veel wat aan onze wensen voldoet. Dus mocht het zo zijn dat we niet kunnen gaan, gewoon geld terug storten en zelf iets anders gaan zoeken bij welke reisorganisatie dan ook.
|
|
|
MikeH
Logs: 0 | 14 uur
|
Het is te hopen voor jullie dat het over 3 weken beter is. Ik zou a.s. dinsdag naar The Breakers afreizen en kan ik nu wel vergeten.
|
|
|
TBK
|
Dat is balen man. Hebben ze je nog wel wat anders aangeboden?
|
|
|
MikeH
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik had alles los geboekt. Financieel geen schade, alles kosteloos kunnen annuleren. (Behalve dan de drank van deze avond om de frustratie weg te drinken)
Geen idee wat ik nu ga doen, ik zit een beetje in de zelfde richting te denken, Gokova of zo. Gelukkig ben ik niet al te afhankelijk van alleen komende weken.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Net even in de boeken zitten kijken en eigenlijk blijven er maar 3 spots over in de wereld. Maui, Zuiden van Australië of het Noord-Westen van Brasil. Dus roept u maar. In het Noord Westen van Brasil,veel suc6 in het oerwoud John,wou je op een drassig moeras gaan kiten
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yeppa John,gewoon doen Prea is the place 2 be,nog effies! Hutje aan het strand en gaan ,en iedere dag 30 knopjes pluzzzz
|
|
|
BaSS
|
Dahkla is toch hetzelfde windje als egypte?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik zie gokova wel zitten. Perfect all inn resort bij zeer windzekere spot.
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
Ride
|
Zo is het.........gewoon effies afwachten en anders zien we het wel. Komt allemaal goed. No worries.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Doe niet zo moeilijk mannen gewoon ff afwachten en anders een weekie Texel Zegt de man die nooit op vacantie gaat en altijd thuis blijft een ervaringsdeskundige dusssssssss Tja Tarifa ben ik al geweest dus optie Gokova ziet er ook goed uit, natuurlijk Ik welk hok (resort) gaan we dan eventueel zitten Pieno ?? en is het all in ???? en zijn er musicals ???
|
|
|
Ride
|
Ik vind Gokova ook goed hoor. Wil toch ieder jaar ergens anders naartoe en Gokova staat ook nog op dat lijssie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Mogge heren mij maakt het niet uit als we maar gaan we mogen nog steeds gaan geloof ik roept u maar
.
|
|
|