Hi ik woon in loosdrecht...als je wilt gaan kan je me altijd even een berichtje sturen...stuur anders even een persoonlijk berichtje met je telefoonnummer. groetjes Fleur
Hier idem! Het varen begint een beetje te komen nu. Veeeeeeeeel oefenen dus :-) Ben niet zo heel flexibel in het wanneer kunnen gaan i.v.m. kids (eens per twee weken vrij weekend) maar als je uit omgeving Amsterdam komt, is een keer na het werk naar Muiderberg zeker een optie wat mij betreft als het straks langer licht is en mooi weer!
Stuur je een berichtje met je telefoonnummer naar me? Kom uit Almere by the way...
Hoi ik uit Nh kite zowel op zee als IJsselmeer afhankelijk van de wind. Ook vaak doordeweeks mocht je een keer mee willen geen probleem. Laat maar weten als je interesse hebt. Grt Sven.
misschien is het niet heel handig om je telefoon nummer zo op t forum te gooien... anyways ik kom regelmatig op oostvoorne. zat mensen die je daar een handje willen helpen. als je tips en tricks nodig hebt kan je altijd wel iemand vragen. waar ben je nog mee aant oefenene??