Vandaag op de brouwersdam de Velocity 14m en de Switchblade 10 getest.
De Velocity was makkelijk te rijden en parkeer je heel soepel op 11-10 en 13-14 uur. Traagheid valt mee voor een 14m. Goede sprongkracht met grote hangtime. Wel op tijd weer indraaien. Sprongkracht kwam waarschijnlijk ook door de afzet met Cabrinha Ace bordje.
Bardruk voelde iets groter aan dan de SW.
Daarna de 10 SW gevaren dus. Reageer natuurlijk sneller en bevalt me beter
maar helaas door iets te weinig wind waren de sprongen noet zo hoog als bij de 14. Stuurt lekker direct en staat stabiel in de lucht. Lichtere bardruk.
De nieuwe bar ook getest. Release is makkelijker te herstellen als je gebruik hebt gemaakt van je quickrelease. Ziet er ook weer steviger uit dan zijn voorgangers. Drijft ook. Maar hoe vaak zal je je release gaan gebruiken. Wel raar dat bij de powerlijnen geen kleuronderscheid is voor links of rechts. Er is wel een label waarbij je moet weten dat die links hoort. Dan zit de voorkant van de depowerkoord goed dus. Anders is het gedraaid (ook geen probleem).