Het was halverwege september. Voor de 10 dagen 640 euro voor verblijf in de Bungalow Lagoon View(with private bathroom). Er was op dat moment niets anders, de view heb je niet echt nodig :-).
Er was 1 dag dat we niet hebben kunnen varen omdat er in deze hoek net te weinig wind stond voor 92KG
. Aan de overkant bij Attitude werd er wel gevaren. Ze organiseren op zo'n dag dan wel een alternatief als golfsurfen.
Ik heb gevaren met alles tussen 7(of 8) en 14m. Groot in de ochtend en klein na de lunch. De 10 is wel het meest gebruikt. Voor de complete gear (board+kite) betaalde ik iets van 240 euro volgens mij.
De reis is een stuk beter tegenwoordig gezien de betere aansluiting op Casablanca. Wel hadden wij daar op de heenreis vertraging en arriveerde wij 2 uur later en dan is een zaklamp geen overbodige luxe. De stroom gaat namelijk uit na 01:00 uur.
Naar Casablanca is het 3:30 uur vliegen en vandaar naar Dakhla nog eens 2:15 uur. 3 uur op de heenreis en 2:30 uur op de terugreis voor de overstap.