Even voor de mensen die vinden dat deze kite het niet meer waard is om te vliegen
Ik ben niet meer piep jong en wil alleen maar een beetje rakjes varen, zonder spectaculaire moves etc... Ik denk dat deze kite dan ruim voldoende is voor mij
Als ik het goed begrijp kun je dus met de standaard bridle wel varen maar nemen de depower en de stuureigenschappen wat af. Maar heb je daar ook veel last van als je alleen maar een beetje relaxt (zeker niet over powerd) wilt varen?
Kan ik deze kite ook voorzien van een vijfde lijn voor de safety en het makkelijk relaunchen?
En dan nog het afstellen van de stopperbal op de 5de lijn voor het wel/niet boven het water blijven zweven van de kite na het bedienen van QR. Zou je de positie van de stopperbal kunnen bepalen door je leash aan de grond te verankeren, de kite op zijn rug te leggen en vervolgens de bar langs de gespannen 5de lijn richting leash te bewegen. Op het moment dat de kite van de grond komt heb je de stopperbalpositie te pakken. Klopt dit een beetje???