Beste leden,
Ik ben inmiddels enige jaren aan het kiten en heb verschillende spots in Nederland en het buitenland al gehad.
Bij de reizen naar het buitenland blijft het altijd spannend of je bagage wel aankomt op de plaats van bestemming. Zeker wanneer je complete kite uitrusting in een tas zit. Ik ben zelf mijn bagage al twee keer kwijt geweest op een reis naar Indonesië. Om dit probleem iets kleiner te maken, ben ik opzoek gegaan naar een oplossing. Die heb ik gevonden in Moustag en ben hier inmiddels als partner bij betrokken. Moustag is simpelweg een bagagetag, in de vorm van een pasje. De bagagetag is voorzien van een QR-code en NFC chip en bereikbaar via een link, welke op de tag staat weergegeven. De Moustag wordt geleverd met een stalen kabeltje, om deze makkelijk aan je tas, of eventueel zelfs je board, te bevestigen.
Je gegevens kun je online invullen via de website, of de applicatie. Deze gegevens zijn overigens niet voor andere mensen te zien. Je kunt per label aangeven welke tas er bij hoort en waar de tas zich op dat moment bevindt, via GPS van je telefoon. Zodra je tas ergens wordt gevonden, kan de vinder via de website of applicatie aangeven dat je tas is gevonden, door middel van een standaard of persoonlijk bericht. Jij, als eigenaar van de tas, krijgt automatisch een bericht dat je tas is gevonden. Je komt hiermee dus in contact met de vinder, om de uiteindelijk tas weer terug te krijgen.
Doordat je steeds je locatie doorgeeft, waar je je op dat moment bevindt, krijg je uiteindelijk ook een mooi overzicht van je reis te zien. De tag is natuurlijk voor iedere tas te gebruiken en niet alleen tijdens je vakantie.
Moustag is te vinden via
http://www.moustag.com/ en op Facebook, Instagram en Twitter, door te zoeken naar Moustag. De Moustag is voorzien van een printje op de voorkant. Deze kan geheel naar wens worden ingevuld, dus zelfs met Kitehigh logo
Ik hoor graag wat jullie hier van vinden, of jullie het probleem kennen en vergeet niet de Facebook- en Instagram pagina's te bezoeken en even te volgen
Groet,
Martijn