et1961
|
Mooi project!
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ziet er goed uit Evan, allemaal uit de losse hand of gebruik je nog wel een profiel om overal de juiste kromming te schaven?
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hij staat nu onder vacuüm. Altijd weer spannend hoe hij er uit komt morgen. Komt een hele streep met motief en logo van voor naar achter simpelweg uitgeprint op A4 en mee gelamineerd. Ohja, de vacuüm tafel is deze keer zo simpel mogelijk.
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Evan, hoe maak jij je vacuumtafel? Ik moet bamboefineer lamineren op een schuimblank..
|
|
|
Evan
Administrator
|
Met een schuimblank die al de shape heeft zou ik er gewoon een zak omheen vacuüm trekken.
Vacuüm tafel is niets meer dan een vlakke of gekromde luchtdichte ondergrond waar dan je plank zich naar gaat vormen. Afhankelijk van je onderdruk komt er 0,5-0,9kg/cm^2 op je board te staan. Als je een starre ondergrond gebruikt drukt het vacuüm je plank dus met meer dan 500kg in je mal. Als je een zak gebruikt wordt er van alle kanten even hard gedrukt en vervormt je blank niet.
|
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
altijd bandschuurmachine gebruikt - gaat best goed en de minimale fouten merk je niet op het water - zeker niet met een foil board wqnt dat raakt geen zee aan na vertrek.
|
|
|
Reodude
|
uitzonderlijk MOOIIIIIIIIII
|
|
|
et1961
|
Geweldig mooi geworden! Respect "handige Harry"!
|
|
|
bredo
|
Prachtig, hoeveel kost ie ?
|
|
|
|
geloof68
|
Vakmanschap idd, klasse!
Wat zijn de afmetingen ongeveer geworden (lengte en breedte)?
|
|
|
Evan
Administrator
|
155x50cm, 9cm scoop en 4,4kg.
Prijs? Als ik alle uren moet door berekenen kom je boven de €1000,- uit.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Fantastisch man! Sommige dingen zijn gewoon niet in geld uit te drukken
|
|
|
gyttja
|
Wow, ziet er bruut uit man. Ik zou bijna die 1000 euro overmaken om er een te laten maken. Als je nog iets zakt met je prijs weet ik het wel whaha
|
|
|
Karst71
|
Hoi Evan, Wat superproject en erg fraai eindresultaat! Echt heel erg mooi Mocht je nog eens een grotere Paulownia plaat willen, ik heb ze nog van 220x60x1.8 liggen.
|
|
|