et1961
|
Het is anno 2016, full HD en 4K is gemeengoed geworden en jij post een filmpje in zwart/wit...
|
|
|
PeeWee
|
Boeie dat het zwartwit is, dikke loooopsss See joes
|
|
|
jw009
|
Het is anno 2016, full HD en 4K is gemeengoed geworden en jij post een filmpje in zwart/wit... Wat heeft zwart/wit met beeld resolutie te maken? Is gewoon in 1080 (full HD) geschoten.... Dikke loop!
|
|
|
|
et1961
|
Het is anno 2016, full HD en 4K is gemeengoed geworden en jij post een filmpje in zwart/wit... Wat heeft zwart/wit met beeld resolutie te maken? Is gewoon in 1080 (full HD) geschoten.... Niks, 1080p bedoel je... Thuis kijk jij toch ook geen zwart/wit TV?
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
4k is voor "natuur" films, dit is een tof filmpje waarbij de maker gekozen heeft dat de beelden het beste tot hun recht komen in twee kleuren. Dit is de enige kunstvorm die ik kan waarderen.
Respect voor de loop!
|
|
|
isomis
|
Ik vind het wel vet dat je zijn schaduw nu erg goed ziet.
|
|
|
Idefixe
|
Ik vind het een gaaf filmpje.
|
|
|
harryCab
|
En die Timboektoe sticker blijft gewoon zitten!!
|
|
|
|
tgroot
|
En die Timboektoe sticker blijft gewoon zitten!!
Sorry harry heb een nieuw board inmiddels. Zal ik hem overplakken
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
4k is voor "natuur" films, dit is een tof filmpje waarbij de maker gekozen heeft dat de beelden het beste tot hun recht komen in twee kleuren. Dit is de enige kunstvorm die ik kan waarderen.
Respect voor de loop!
Dank je wel, om eerlijk te zijn waren de beelden een beetje slecht (het was super slecht weer) en met het zwart wit kon ik het contrast super hoog zetten zonder dat het stoorde, waardoor je de snelheid meer ziet.
|
|
|
|
|
harryCab
|
Respect voor de loop!
Dank je wel, om eerlijk te zijn waren de beelden een beetje slecht (het was super slecht weer) en met het zwart wit kon ik het contrast super hoog zetten zonder dat het stoorde, waardoor je de snelheid meer ziet. Doe dat maar, zijn ze in Wijk ook blij!
|
|
|
mbetz
|
Gaaf filmpje! ZW opnamen geven juist meer stemming en emotie weer. mooi gedaan!!!
Vraag: Waarom een Park met een North bar vliegen?? Niet negatief bedoelt, echt gewoon een vraag. Ik vlieg ook Parks en daar om vraag ik mij af waarom een Park met een North bar vliegen..
Bedankt Hang Loose
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dat is een torch volgens mij, de naish bar is ouderwetse meuk zonder swivel of wat dan ook. De north bar is gewoonweg een fatsoenlijke bar en de torch bar is rommel
|
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
Gaaf filmpje! ZW opnamen geven juist meer stemming en emotie weer. mooi gedaan!!!
Vraag: Waarom een Park met een North bar vliegen?? Niet negatief bedoelt, echt gewoon een vraag. Ik vlieg ook Parks en daar om vraag ik mij af waarom een Park met een North bar vliegen..
Bedankt Hang Loose
Dat is een torch volgens mij, de naish bar is ouderwetse meuk zonder swivel of wat dan ook. De north bar is gewoonweg een fatsoenlijke bar en de torch bar is rommel Hahaha, lekker sarcastisch, maar qua bar maakt het inderdaad niet veel uit. Ozone barren op Naish kites het kan allemaal, als het qua afstelling maar klopt. Bij 4 lijns barren kun je dit vaak zelfs met de deeppower bijstellen. Bij 5 lijns barren moet je even kijken of de 5e lijn klopt, maar meestal wel. Daarnaast lijken de Naish Torch en North Vegas op elkaar. Maargoed, volgens mij was het verhaal dat de oude bar kapot was, het waaide 40 knopen en we kwamen bij de surfshop aan die geen naish 5 lijns barren meer had, maar nog wel een North. Als het waait en je wil kiten moet je wat
|
|
|