plaaggeest
|
werk nu in surfzaak. komend jaar recreatie en tourisme(mbo 4 jaar)
|
|
|
maxiemaal
Gast
|
Milieu-Laborant en DJ
|
|
|
Jaimeson!
|
Docent economie op het VMBO in Rotjeknor!!! Hooray Hooray it's a holi holiday!!
|
|
|
Claudia
|
Ben juf, voor groep 6 op een 'wit' dorpsschooltje vlak bij het IJsselmeer, in Amsterdam. Ga ook eigenlijk altijd met plezier naar het werk. Of met de kids naar Blijburg oid. Kan niet wachten...nog twee weken en dan lekker 6 weken vakantie!!
|
|
|
Henk
|
Politieagent : Ja daar heb je idd gelijk in, maar dwingen hoeft niet hoor Alles is te koop... (geschokt_kitesmiley)...een BPR deskundige dus... Ja wat wil je weten... ...Ik wil nu nog even niets weten, maar het kan altijd handig zijn om zo'n deskundige even te kunnen raadplegen indien de omstandigheden je wellicht daartoe dwingen...
|
|
|
Rowin
|
Ben over in Havo2, Volgend jaar dus havo3 , Later eigen shop ?? : (nu folders , was ik maar 16, kon ik tenmiste normaal betaald werk krijgen (huilen_kitesmiley) Gr. Rowin
|
|
|
G.J
|
nog twee weken en dan lekker 6 weken vakantie!!
Nooh, wat zijn sommige mensen toch bevoorrecht Een vriend van mij is ook leeraar op het OSB die moet ook zo lang vrij nemen. Man! wat een straf en ik moet maar blij zijn met mijn max. 3 weken (huilen_kitesmiley) (Niet dat ik het je niet gun ofzo
|
|
|
Angelique
Gast
|
Ik werk nu als uitzendkracht bij de TPG; post sorteren met de hand of aan de machine (vind ik het leukste) Ik denk erover om weer naar school te gaan,maar ik weet nog niet wat...al lijkt me een surfshop ook wel leuk (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
denmen
|
fulltime P.I.M.P.
Waar heb je die studie gedaan
|
|
|
Pjoeloe
|
laatste jaar Communicatiesystemen en Technische Informatiesystemen (CTIS) aan de Haagse Hogeschool. Momenteel (te) druk met afstuderen, IP Telefonie
|
|
|
Nic
Gast
|
Nog 1 jaartje en dan ben ik verpleegkundige.... Eindelijk niet meer naar school.. heerlijk....
|
|
|
Smeagol
|
Nog 1 jaartje en dan ben ik verpleegkundige....
Eindelijk niet meer naar school.. heerlijk....
NIC...ik wil je niet shockeren maar je alleen maar vast voor bereiden...er komt een dag dat je wou dat je weer op school zat...dus mijn voorstel is simpel...zullen we ruilen?? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emiel
|
5 havo komend jaar daarna vrijetijdskunde ofzow..zie k dan wel, iig veel kiten
|
|
|
Claudia
|
vrijetijdskunde....dat klinkt toch wel zo lekker he.
|
|
|
Freija
Gast
|
Studeer geneeskunde, ErasmusMC.... En mn grootte hobby: sexuele voorlichting geven!!!! En werk in t ziekenhuis bij urologie als student assistent....
|
|
|
zwitselaar
Gast
|
opl tot vlieger luchtmacht nu bezig tijdens opl met vliegtuigbouwkunde TU delft
|
|
|
kentyman
|
Ben juf, voor groep 6 op een 'wit' dorpsschooltje vlak bij het IJsselmeer, in Amsterdam. Ga ook eigenlijk altijd met plezier naar het werk. Of met de kids naar Blijburg oid. Kan niet wachten...nog twee weken en dan lekker 6 weken vakantie!!
Les geven is gaaf! Ik ben naast computer-games-nerd ook af en toe leraar aan de HKU (hogeschool v/d kunst Utrecht, maar dan in Hilversum), dan leer ik de 1e jaars 't een en ander over 3d modellen (wat ik op m'n werk doe), is echt supergaaf om te doen, maar wel veel werk! :-)
|
|
|
Pjoeloe
|
Empowering the VoIP generation
|
|
|
wouterb
|
WTB engineer. Ontwerpen van luchtbehandelingssystemen in oa zwembaden. In de avonduren HTS-wtb. Begin aan 4e (en laatste?) jaar
ps.: Als je je serieus met kiten bezig wilt houden dan moet je er geen avondstudie bij doen, gaat gegarandeerd ten koste van de resultaten, van beide hobbies
|
|
|
kitewouter
|
Sport en Bewegen.. over naar 2e jaar:D en... volgens mij krijg ik het leukste keuzevak! Kitesurfen!!
en om centjes te verdienen irriteer ik mensen via de telefoon over een vrijblijvende hypotheek visie:S
|
|
|
Airforce1
Gast
|
ps.: Als je je serieus met kiten bezig wilt houden dan moet je er geen avondstudie bij doen, gaat gegarandeerd ten koste van de resultaten, van beide hobbies
Is het heus (huilen_kitesmiley) Heb me namelijk net opgegeven voor een tweejarige avondstudie. maar ik kan echt niet zonder kiten hoor, dus iets anders zal er onder moeten lijden.
|
|
|
Joost
|
Na 4,5 jaar bouwkunde nu al weer 3e jaars student op de HKU (hogeschool voor de kunsten in utrecht, maar dan in utrecht (tong_kitesmiley) ) En daarna eindelijk weg uit nederland en nog meer van de wereld zien.
|
|
|
|
Joost
|
Nope doe nu design and technology wat inhoud dat je met nieuwe media bezig houd. Websites ontwerpen, reclame posters, filmpjes maken, 3d modellen van huizen en animatie figuren (wat ik dus later wil uitbreiden voor architecten en projectontwikkelaars voor betere presentaties van hun porjecten.), robots ontwerpen. Alles eigenlijk.
|
|
|