|
Walt0r
|
volgens knmi kaart actuele waarneming staat in het oosten de meeste wind op het moment, hopelijk trekt hij nog verder aan, is er meer wind in muntje of delfzijl als het zo doorzet.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Rond 14 uur windkracht 4 op ZLM. Ik ga even kijken.
|
|
|
CeesV
|
Als de wind een beetje aantrekt ga ik vanmiddag ook even bij het ZLM kijken!
|
|
|
|
keessie
|
ZLM zou vanmiddag best wel lol kunnen worden
|
|
|
steenbeek
|
wil ook nog wel even naar zuidlaardermeer, zit alleen te twijfelen tussen strandje of grasveld?
|
|
|
Steven
|
Meteo24 geeft voor delfzijl op dit moment 16kn en stoten 23kn aan. 17.15, misschien nog even kijken. Hoelang voor en na kun je hier op het water? 2 uur?
|
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Lekker uurtje op ZLM gevaren. Rond 13 uur was de 15m bij tijden te groot. Na 14 uur kakte de wind helemaal in. Toch weer mooi uurtje gepakt!
|
|
|
Geronimo79
|
ZLM is gewoon weer offlimits zolang de stranden vol liggen met mensen. Niet verstandig daar te varen bij het strand.
Overigens aan de andere kant van het meer stond ook om 16 uur nog een stevig windje. (was dagje bootdobberen)
|
|
|
Gertjan
|
Gister lekker windkracht 5 vanaf 16.00. Vanmiddag maar weer heen.
Waren gister weer een aantal mensen die niet begrijpen hoe hard die dijk is.
Stel beginners met een wit blauwe kite die hem bij de dijk oplaten en neerstorten. Vervolgens gaan oefenen in 10cm water. Doe dat nou gewoon in minimaal 50cm water! En loop met z`n 2en het water in met kite en laat hem na 5 minuten lopen pas op, daar op de zandbank.
En doe een pak aan met lange mouwen met al die schelpen!
Een groepje die les kreeg zat ook te prutsen in 10cm water gewoon te lui om 10 minuten verder te lopen.
Nog zo`n halve die z`n kite al schuivend over het asfalt oplaat en er dan vol gas achteraan moet rennen! Dat was ook geen reklame voor lauwersoog.
Was echt weer de eeste keer voor de meeste want ging een hoop fout.
|
|
|
Undergrounder
|
Gaan er mensen naar Loog vanmiddag/avond ?
|
|
|
Gertjan
|
Met dit weer kunnen wij kiters toch niet stil thuis zitten dus reken er maar op dat er vanmiddag genoeg op loog te vinden zijn.
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Beste kiters uit Groningen,
Ik zou me eerst even voorstellen ik ben Jan Brandsma en ben 17 jaar en kite nu 1 jaar. Ik vaar met een blauwe Airush en een rode Best dus als je me ziet en je hebt tips ze zijn ALTIJD welkom;D Ik ga vanmiddag ook naar Lauwersoog dus tot daar dan misschien.
Groeten
|
|
|
martimor
|
hey Jan, welkom... vandaag bruinbakken op de boot. morgen maar weer ff los. waar gaat iedereen (die vrij is) morgen heen workum? (zit iets oost in ) wil eigenlijk de hele dag knallen. edit: kijk net op finder, morgen middag dikke wind @ loog, 17.40 hoog. misschien dan maar gaan voor een middag/avond sessie.
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Ik ben vandaag rond 4 uur op Lauwersoog zijn er dan altijd wel kiters die me kite in de lucht willen doen? Of is dat mijn eigen probleem?
|
|
|
Steven
|
Oke, tot vanmiddag.
|
|
|
Steven
|
Ik ben vandaag rond 4 uur op Lauwersoog zijn er dan altijd wel kiters die me kite in de lucht willen doen? Of is dat mijn eigen probleem?
Sowieso is dat je eigen probleem, maar er is altijd wel iemand die je wil helpen.
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Ja zo bedoel ik het ook, maar er is dus altijd wel iemand die je met dat probleem wil helpen
|
|
|
keessie
|
Denken jullie dat het vanmiddag wat wordt? Tobias van surfabc zegt dat het met name in het zuiden van nederland een mooie zeewind kan worden...
|
|
|
Walt0r
|
geen idee.......
|
|
|
daaf
Geen avatar
|
Is het te doen om vanaf de bushalte naar de spot te lopen?
|
|
|